Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

[list=]

Hei har slitt med irriterende elektriske problem i stund nå. Aircondition virker ca 5 min før det slår seg av, ( vanlig vifte fungerer som den skal) varmeseter son kun er på i 3-4 min før det slår seg av ( blir varme når den står på) fjern sentrallås på nøkkel virker av og til, og når eg blinker med fjernlys kommer symbolet opp ca 1 sekund ettter eg har blinket. Bilen har akkuratt fått ny dynamo og er bra med spenning på batteri. Virker som det kan være dårlig kontakt? Ettersom det virker når det virker. Om noen veit noen tips, eller har vert borti dette, hadde det vert supert om dere kan hjelpe meg :)

Skrevet

Diagnose kan jo være en start, for å se om det er noe man kan finne ut av.

Ellers så høres dette jo ut som en stor feil en plass, som feks kontakter, vann eller noe rart.

Skrevet

Helt nøyaktig, så er den rett fremfor høyre passasjer dør, helt nede ved gulvet, bak teppet. Den henger litt på siden og ligger ikke på gulvet.

Skrevet
Helt nøyaktig, så er den rett fremfor høyre passasjer dør, helt nede ved gulvet, bak teppet. Den henger litt på siden og ligger ikke på gulvet.

Ok, då må eg få sjekket ut om den er ødelagt av fukt eller om det har gått bra. Fått time til diagnose.

Kommer til å poste svar her når eg veit årsak, sikkert fleire som har hatt lignenes problem

Skrevet

Nja, ikke på facelift. Litt tull med strøm der. Men før-facelift har trøbbel med bakstykket på tenningslås, og der har det vært en del.

• 3 weeks later...
Skrevet

Då har bilen vert på.diagnose der fekk dei ikkje kontakt med klimamodul, sentralmodul og lcm. Tydligvis er det dårlig kontakt ein plass. Har sjekket lcm, og den såg fin ut. Tenker å sjekke ut den fukten høgre passasjer bak, må eg ut med framsete for å sjekke under gulvteppe? Takket på forhånd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...