-Martin- Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Bedre sent enn aldri, synes denne fortjener en egen tråd: Her er en kjapp film av M3 CRT. to seanser med litt gassig, mer enn nok lyd! Trykk på bildet for film... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaeiko Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Fikk ikke med meg oppstarten av den jeg, fy faen så fin lyd og så sinnsykt rå bil! Stod mye ved den for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Sinnsykt rå bil, drømmetralle det der! Søren at jeg ikke fikk med meg treffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Wow! For en rå lyd. Skulle likt å hørt denne "live"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Nå har jaggu tråden jeg laget på Bimmerpost.com havnet på forsiden..! Artig! http://www.bimmerpost.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå