espulus Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Selger nå min '93 mod. Audi 100, pga at jeg ikke lenger har behov for en bil til og fra jobb. Bilen har gått 207000km. Ingen problemer med den, ingen ting som må fikses. Bilen er godkjent i ett år til. Følger med gode piggfrie vinterdekk på stålfelg, og gode sommerdekk på 16 eller 17" alufelg. Bilen er veldig god å kjøre! Er noe rust på skjermer, men ellers veldig lite da dette er et galvanisert karosseri (fra dørlister og ned). Er krok på bilen. Bruker ikke olje. Bruker litt bensin, men ikke så veldig mye. Er veldig fornøyd med bilen (med den bruken jeg har gitt den. Vinterbil samt til og fra jobb), og selger den fordi jeg mest sannsynlig får arbeidsbil gjennom jobben etter hvert. Selges kr. 15,530 inkl. omregistrering. Husker ikke når jeg kjøpte den, men tror det er under 6 mnd. siden, og da koster det ikke noe å omregistrere den. Send gjerne sms på 92236446
scoot Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Husker ikke når jeg kjøpte den, men tror det er under 6 mnd. siden, og da koster det ikke noe å omregistrere den. Avgiftsfritak I visse tilfeller kan du slippe å betale omregistreringsavgift: * Kjøretøyet omregistreres til ektefelle. (Omregistrering mellom samboere gir ikke avgiftsfritak.) * Mellom foreldre og barn som arv (gjelder ikke forskudd på arv). * Kjøretøyet har vært registrert i mer enn 30 år. * Kjøpet blir hevet etter kjøpslovens bestemmelser. Søknad sendes Tollvesenet. * Kjøretøyet har vært registrert på samme eier i to måneder eller mindre. * Ved fusjon mellom aksjeselskaper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå