Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på hva som egentlig var forskjellen? I en sveiset diff er jo tannhjulene "ødelagt" Og da vil det ikke bli noen diff action?

Beklager uvitenheten lol...

Skrevet
  takZa skrev:
Sveiset diff er 100% sperre..

Jeg sjønner jo det, men hvordan påvirker det bilens handling, i motsettning til LSD-diffen??

Skrevet

når hjulene går like fort rundt skjønner du kanskje det ikke er gunstig i svinger:)

skal du derimot drifte er det jo greit, men til gatekjøring er det ikke spesielt gunstig. har kjørt med sveist diff selv, lsd er hyggeligere å kjøre med

Skrevet

sveise diff blir dritt når man svinger pga innerhjule ruller mindre en ytterhjulet og da blir det hakking men funker bra på vintern da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...