SpiXi Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 hei har kjøpt meg sperre diff til e30 min. så har begynt og skru litt. fått av drivakselen og stikk akslene. men er 4 skruer igjen som jeg ikke kommer til. må man skru ned hele bakstillinga når man skal bytte diff.
hylle Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Nei du trenger bare en skralle med 19 og en 19 fastnøkkel.
terminator Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 nei . mener det er en luke under baksete som du skrur ut, eller så var det inni bagasjerommet..
SpiXi Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 ok da skal jeg se litt mer på det i morgen er ikke så lett og se siden jeg ligger på bakken og skrur:P også har den diffen aldri vert skrudd av før virker det som siden alt er rusta fast
hylle Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 nei . mener det er en luke under baksete som du skrur ut, eller så var det inni bagasjerommet.. Det ekke det. Bruk w40 og..
SpiXi Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 hehe bruker det masse av det og men sitter så jævelig
hylle Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 de to som er øverst er greie å få av, Men de to andre er et rent helvette ja! ta deg god tid og en øl på sia så går det etterhvert!
terminator Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 nei . mener det er en luke under baksete som du skrur ut, eller så var det inni bagasjerommet.. Det ekke det. Bruk w40 og.. huske feil jeg då... godt noen har greie på det, og kan rette det
SpiXi Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 æsj knota som F/&/% med dette nå det er jo så mye rust og dritt der så får jo nesten ikke fast nøkkelen på men jeg skal vel få den av på et vis men hvis jeg løsner hele den bakstillinga/traversen eller hva det heter følger diffen med ned da =?
hylle Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 æsj knota som F/&/% med dette nå det er jo så mye rust og dritt der så får jo nesten ikke fast nøkkelen på men jeg skal vel få den av på et vis men hvis jeg løsner hele den bakstillinga/traversen eller hva det heter følger diffen med ned da =? Jepp, den gjør det, men det er litt mer jobb! da må du av med håndbrekk inne i bilen, og ta ut de to store boltene ute ved endene og slå boltene opp i gulvet, det er gjennomgående bolter.
SpiXi Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 ok da prøver jeg uten og gjøre det men må bare bli litt finere vær først:P er ikke så digg og ligge ute i regn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå