Gå til innhold

Min E46 vogn - første BMW! *Solgt!!!*

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil du har fått deg! Syns du bør legge til nye lister inni bilen. Tre = båt :) Gå for carbon lister.

+1

Dotz mugello er jo og tøffe felger;) går jo ann å kjøpe m3 fanger istede for m-tech2. er enig i at det er veldig mange med m-tech2 fangere der ute(er selv en av dem) hadde nokk gått for m3 om ikke min var en orginal m-tech2. gjør seg også veldig mye med m3 speil på disse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har fått deg! Syns du bør legge til nye lister inni bilen. Tre = båt :) Gå for carbon lister.

+1

Dotz mugello er jo og tøffe felger;) går jo ann å kjøpe m3 fanger istede for m-tech2. er enig i at det er veldig mange med m-tech2 fangere der ute(er selv en av dem) hadde nokk gått for m3 om ikke min var en orginal m-tech2. gjør seg også veldig mye med m3 speil på disse;)

Blir nok m3 fanger :) jeg sliter litt med listene, lyst på Carbon. Men siden jeg har en splitt på den ene eiken på rattet, så får jeg ikke carbonlista til å passe der :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg funnet ut av at jeg har litt dårlig tid, hadde planer om å ha bilen ferdig til Gatebil. Men det er jo bare en uke til... Men felger jeg bare ha før det, så hva synes folket? :)

GS S-Edition ?

GS Hyper track ?

GS Silver track ?

GS-Evolution III ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare bruk kvelden i dag, google og google og google, så finner du noe tilslutt! ;) vent heller et par uker ekstra for å få noe ekstraordinært og oppsiktsvekkende som passer bilen, enn å kjøpe noe gra gs som du får med en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare bruk kvelden i dag, google og google og google, så finner du noe tilslutt! ;) vent heller et par uker ekstra for å få noe ekstraordinært og oppsiktsvekkende som passer bilen, enn å kjøpe noe gra gs som du får med en gang ;)

Jaa, har lenge sittet og fundert på hva jeg vil ha, men er nok litt trangsynt så må bare åpne øynene for noe nytt trur jeg.. :D

syns du burde ha de originale blinklysene og heller lage us look.

Har lurt litt på det, kjører for øyeblikket med USA parklys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...