Kjartand Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Flott bil du har fått deg! Syns du bør legge til nye lister inni bilen. Tre = båt Gå for carbon lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Gratulerer med flott bilvalg Bmw er best Hvis du ser etter hjul i en "normal" prisklasse har jo GS Bildeler mange hjul som er flotte. kan ikke gå feil med LM reps på e46 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Jo takk, takk Blir vell GS hypertrack trur jeg, de med mørkere senter trur det kan bli braa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Flott bil du har fått deg! Syns du bør legge til nye lister inni bilen. Tre = båt Gå for carbon lister. +1 Dotz mugello er jo og tøffe felger;) går jo ann å kjøpe m3 fanger istede for m-tech2. er enig i at det er veldig mange med m-tech2 fangere der ute(er selv en av dem) hadde nokk gått for m3 om ikke min var en orginal m-tech2. gjør seg også veldig mye med m3 speil på disse;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Flott bil du har fått deg! Syns du bør legge til nye lister inni bilen. Tre = båt Gå for carbon lister. +1 Dotz mugello er jo og tøffe felger;) går jo ann å kjøpe m3 fanger istede for m-tech2. er enig i at det er veldig mange med m-tech2 fangere der ute(er selv en av dem) hadde nokk gått for m3 om ikke min var en orginal m-tech2. gjør seg også veldig mye med m3 speil på disse;) Blir nok m3 fanger jeg sliter litt med listene, lyst på Carbon. Men siden jeg har en splitt på den ene eiken på rattet, så får jeg ikke carbonlista til å passe der :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Kan kjøpe carbon-film evt? Gratulerer med E46 forresten. Var litt random forrige dagen. Sjekk bare bildet under. Begge poster E46'n sin samtidlig vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Kan kjøpe carbon-film evt? Gratulerer med E46 forresten. Var litt random forrige dagen. Sjekk bare bildet under. Begge poster E46'n sin samtidlig vett [ Bilde ] Ja, kan evt trekke rattet i film Jaa, så det jeg og, morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Da har jeg funnet ut av at jeg har litt dårlig tid, hadde planer om å ha bilen ferdig til Gatebil. Men det er jo bare en uke til... Men felger må jeg bare ha før det, så hva synes folket? GS S-Edition ? GS Hyper track ? GS Silver track ? GS-Evolution III ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Hyper track eller silver track ville jeg gått for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Kjedelig med noe alle har da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Helt enig! kjøp noe annet enn gs-felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Vil ha noe som ikke alle andre har, men finner liksom ikke noe jeg liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 bare bruk kvelden i dag, google og google og google, så finner du noe tilslutt! vent heller et par uker ekstra for å få noe ekstraordinært og oppsiktsvekkende som passer bilen, enn å kjøpe noe gra gs som du får med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 syns du burde ha de originale blinklysene og heller lage us look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 bare bruk kvelden i dag, google og google og google, så finner du noe tilslutt! vent heller et par uker ekstra for å få noe ekstraordinært og oppsiktsvekkende som passer bilen, enn å kjøpe noe gra gs som du får med en gang Jaa, har lenge sittet og fundert på hva jeg vil ha, men er nok litt trangsynt så må bare åpne øynene for noe nytt trur jeg.. syns du burde ha de originale blinklysene og heller lage us look. Har lurt litt på det, kjører for øyeblikket med USA parklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå