Garbrandt Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Nye felger på plass!! Impulskjøp dagen før gatebil!! var litt usikker når jeg sto i butikken men var verdt alle penga når jeg fikk de på. valget gikk på GS EVOLUTION II med e90 ET. Da fikk jeg de noen millimeter lenger ut 18*8,5 foran og 18*9,5 bak. 225/40-18 og 255/35-18. Stor fornøyd med størrelsen. Her er bilder ifra utstillingen og ifra en liten tur innom jobb på veien hjem Hakadal Warrior!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Dette ble deilig Syns hjulene passa perfekt til bilen din, og at høyden er veldig riktig slik den er nå. Riv av igjen stickersene og få tona alle rutene dine nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Dette ble deilig Syns hjulene passa perfekt til bilen din, og at høyden er veldig riktig slik den er nå. Riv av igjen stickersene og få tona alle rutene dine nå Takktakk! Godt å høre andre synes det ble bra og skal tone rutene, men må bare finne en som gjør det til en hyggelig penge og som ligger i Oslo/Akershus område. noen som vet om noen så rop ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Fytte faen å fet den vogna ble! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 La merke til den på gatebil selv, og må si at felgene satt bra til bilen! vurderte de leeenge til min, men falt tilslutt på lm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Det ble veldig pent med felg og senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Neste oppgradering er da anlegget i bilen. Men etter det jeg har forstått er det vanskelig når man har H/K? Noen som har erfaring med dette? Jeg ønsker både og bytte til dynavin og litt mer futt når det gjelder bass. Er svært takknemlig for hjelp her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Ja, skjedd litt ting her i heimen.. GS hjula har fått nytt hjem, kommer noe nytt Ellers har jeg bytta litt temp-føler og drevet litt bilpleie(bilder kommer) Men idag fikk jeg meg en liten overaskelse, helt uten vidre stoppa bilen idet jeg skulle gire fra 4-5. Det var et litt slapt girskift og bilen kom ned på tomgang, da døde bilen. Dette har da skjedd to ganger idag. I tilleg lyser motorlampa. Hva kan dette være for noe tull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Er for ny bil Vi tar en titt på det etterpå, så ser vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Er for ny bil Vi tar en titt på det etterpå, så ser vi Jaa, vi får gjøre det blir ny gammal bil om en snau mnd nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 I helga var jeg på Rudskogen, kjempe show Når vi kom hjem var det en ting som måtte gjøres. Startet med litt vasking av biler og at noen kamerater kom over. Endte med at e46 ble så lav at jeg ikke kom ut av gårdsplassen.. Og den er ganske flat... Etter litt heving igjen ruller jeg rundt sånn: Ellers har disse produktene fått smake litt på bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Trallalalal ble bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Perfekt høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Her kommer det noen fler bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Må få se bilde av nye felgene på bilen nåå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå