Garbrandt Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Varmer å høre at folk liker den! Her er litt fler bilder med de gamle blinkere som er på igjen: Lavt jaa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Blitt meget grom denne! Pent med oransje blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Nå er det bare spacere som gjenstår nå, så er den helt 100%! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Blitt meget grom denne! Pent med oransje blink Takker, begynner å hjelpe! Synes også det ble litt tøft med oransje blink Nå er det bare spacere som gjenstår nå, så er den helt 100%! Jaa, jobber med det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 bilen så mye mer ordentlig ut nå med originale blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Igår var bilen brukt litt i jobb, så utnyttet sjansen til å knipse et parr bilder før vi skulle lasse opp bilen med varer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Update! Igår fikk jeg en ide, så dro og handla litt varer og her er resultatet! Fargeforskjellen er ikke så stor, men synes veldig godt der Skal fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Digger bilen! grisegrom ... Men fy så jeg savner felgene .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Digger bilen! grisegrom ... Men fy så jeg savner felgene .... takktakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Da fant "BBS"'ene seg en ny eier og vinterfelg er på.. Ser ikke bra ut, bilde kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 jasså ? sommerfelgene vekke alt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 jasså ? sommerfelgene vekke alt ? Ja, skal ha noe nytt til neste år, kan jo ikke ha samme look hvert år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Møkkete iphone bilde, men her er ihvertfall et bilde av hvordan vinterskoa er på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38493721 Da skjedde det jeg ikke ville at skulle skje, men men.. Nå ligger god bilen på finn.no, løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Da skjedde det jeg ikke ville at skulle skje Er vel ingen som kan tvinge deg til å selge vel? Eller har du hagla i ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå