Garbrandt Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Er vel ingen som kan tvinge deg til å selge vel? Eller har du hagla i ryggen? Neei Selges ikke hvis jeg ikke får det jeg vil ha for den, da gjør jeg heller noen oppgraderinger og beholder den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Da var den av finn.. Var ingen som ville kjøpe den!Men nå har jeg har gjort et forsøk og endte med å beholde den :D Det var jo synd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Gratulerer med et dårlig salg Hva blir videre planer for bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Planen er LAVT! Mulig litt japsestuk, men får se hva jeg greier uten luft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Fin bil! Kommer med et lite tips, noe jeg har gjort med vogna mi Sot Vinduene:) Sett inn en mediaspiller, satt en i min og ser mye bedre og er herlig å ha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Da var bilen solgt Har vært uten den i noen dager og du verden så jeg savner bilen Rett før bilen ble solgt byttet jeg til M-tech! Her er noen bilder av glad gliset! Og et vinterhøyde bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Ny touring på gang? Var mye pent og se på her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindbarhaug Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Fan, bilen var grom med m-tech!!! Skulle kommet på med en gang du kjøpte bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå