Knuiser87 Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Takk for fint svar gullsakar, den lignet veldig på det jeg så under bilen. Har veldig begrenset med verktøy, og har bare den jekken som fulgte med bilen (den du stikker inn i siden på bilen). Stoler ikke helt på den jekken, så fristet lite å legge seg under bilen når håndbrekket mitt i tillegg er rimelig gåent. Men tror jeg skal gå inn på gs sin sider og lære litt gitt har kjøpt boka til Haynes om BMW e36, så begynner å lære litt der. Bare litt vanskelig når man ikke har verktøy/utstyr til å prøve ut det som står der Kan være noe så enkelt som eksosen, krysser fingra. Bare håper det ikke er noe med girkassen, da blir det fort dyrt. Poster svaret jeg får fra verkstedet i morgen, i tilfelle andre her har samme problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuiser87 Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Da var endelig mysteriet løst... det viste seg å være starter motoren som hadde "hengt seg opp" og måtte byttes. 4500,- for deler og arbeidstimer hos Snap Drive. Visstnok viktig å ikke kjøre bilen før dette er gjort, da dette kan gjøre at svinghjulet tar skade. Så hvis noen andre har hatt tilsvarende problemer, kan det være starter motoren det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Legg deg for Guds skyld ikke under bilen med kun orginal jekken. Du trenger støttebukker da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Legg deg for Guds skyld ikke under bilen med kun orginal jekken. Du trenger støttebukker da. +1 men nå sier han jo at han ikke stoler på jekken og ikke ville legge seg under så han har jo fornuften.. de jekkene er no livsfarlig faenskap.. SIKRING SIKRING SIKRING er nøkkelordet.. trådstarter; det var jo bra du fikk løst problemet og postet inn svaret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Legg deg for Guds skyld ikke under bilen med kun orginal jekken. Du trenger støttebukker da. +1 men nå sier han jo at han ikke stoler på jekken og ikke ville legge seg under så han har jo fornuften.. de jekkene er no livsfarlig faenskap.. SIKRING SIKRING SIKRING er nøkkelordet.. trådstarter; det var jo bra du fikk løst problemet og postet inn svaret.. Så det, men har vært under og kjent på bunnpanne osv. Farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuiser87 Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Har heldigvis såpass fornuft at jeg ikke la meg under Lå bare med armen under, så tok ingen sjanser. Men sant som dere sier, sikkerhet er veldig viktig. Og de jekkene er aboslutt ikke til å stole på nei... Men takk for hjelpen, veldig bra forum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå