Bårzan Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Har kjøpt feil tannstang brukt, da jeg ikke har servotronic, ble denne tung på styringa.. 1500kr Bård 45519641
PenguiN- Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Er det mye jobb å bytte tannstang ? Er det slik at en bil med "vanlig" servo kun trenger denne delen, plug and play og vips ti ganger lettere på rattet ?
Bårzan Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 Er det mye jobb å bytte tannstang ? Er det slik at en bil med "vanlig" servo kun trenger denne delen, plug and play og vips ti ganger lettere på rattet ? nei vanlig tannstang for bila uten servotronic og servotronic tannstang, der det ska va servotronic tannstang... om det finns ombyggingskit, veit eg ikke.. va vel et skille i 6mnd i 99 med eller uten servotronic. hadde en 96 e39 med vanlig tannstang, syntes ikke den va så tung på rattet. fruen sin e39 med servotronic, e veldig lett på rattet.. min 99 e39 med servotronic tannstang, der det skulle vært vanlig, e uholdbar tung på rattet.
Bårzan Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Hvor mye jobb å bytte ? ganske lett:) løsne på motorfestene, hev motoren, ta av det venstre motorfestet. så e det bære å ta ut tannstanga:)
Bårzan Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 ganske lett ja...lol prata med en som sa han brukt 25 min og meint d va lettere enn å drikk øl... brukt sjøl 1t 30min eg e mekaniker... ka skjedd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå