RS-Heggem Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Www.shinearAma.co.uk Magisk side for meg, der har de alltingen, og de sender gjerne med litt snop i pakka. Billig som eff er det også. Evt gå for scholl som mikael-b skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 jeg har handlet fra shinerama Kjøpte et startkit med DA-maskin og polering. Kjøpte også clay og voks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Ok. Takker for tips. Noen som har noe før og etter bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Eksempel på hva som er mulig: Det skal vel sies at dette er gjort av folk som har god trening og virkelig vet hva det holder på med. Men det er fullt mulig! Jeg har det meste jeg trenger for å ta slike jobber, men savner tid til å praktisere og tør foreløpig ikke røre andres biler med roterende maskin. Selv med en såkalt DA-maskin kan det bli et sant helvete å få bort hologrammer på myk lakk. Nå har heldigvis det meste fra BMW velsignet hard lakk, men man skal definitivt vite hva man gjør før man brenner løs med roterende maskin og grov polish. Ellers er det fort gjort både å skade lakken ved å brenne gjennom eller slite med å få bort hologrammer/kjørespor. Jeg har lagt merke til at såkalte profesjonelle Ditec-forhandlere sender ut biler med massssse holos. Særlig japanske biler og mørke Saab er beryktet for myk lak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Blir utrolig forskjell da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå