Sebben Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Heisann. Fikk en mail igår kveld fra : sandven-as@gmail.com som såg sånn ut: Hei, Jeg jobber for Sandven AS på Kokstad og vi skal ha en 320D demo bil på vår sommer utstilling. Vi kommer med et bud på 130.000.- usett. Svar på mail visst du er interessert i det.. Mvh. Lidvard Sandven.. Hilsen Lidvard Sandven Mailen var sendt via finn. Syns det var en litt "mystisk" mail og hørtes litt rart ut at de skulle ha en så gammel bil på utstilling (2003 mod). Fikk heller ikke til å svare på mailen. Kom opp feil, noe som har komt igjen når jeg sender til andre adresser nå. Ringte til Sandven AS idag, og fikk bekreftet at de hadde ingen mail adressen som hørtes slik ut, og at det heller ikke var noen som het Lidvard Sandven. Noen andre som har opplevd det samme? Syns det var rart å få en så "seriøs" mail. Hva kan de være ute etter? hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 garantert svindel dersom du tar kontakt med sandven AS og de ikke engang kjenner til denne personen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebben Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Ja det jeg og tenkte. Ville bare gjøre andre observang på det samme Men syns det er rart at det er "svindel" når de ikke spurte etter kontonr osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Ring på de og hør om de virkelig har sendt deg denne mailen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebben Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Har ringt de, og de sa at det jobbet ingen som het Lidvard Sandven, og de hadde heller ikke den mail adressen. Så er uansett ikke Sandven som har sendt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå