sexeren Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Selger stempler å råder fra en m50b25 non vanos. Selger også dyser fra m50b25. - Dyser solgt Veiven er i god stand, bilder kommer. bud? Kom me fornuftige bud 2 av stemplene har en liten kant som er av der hvor der sjært ut til ventilene som vist litt på bildene. Har sikkert vert litt på høyt turtall, feil gir.. så ventiler har tatt nedi. Det var 8 stk litt sjeive eksosventiler når jeg overhalte toppen. Ikke noe skade i den forstand å var ikke noe merker i sylindervegg. Bilder: Bildene er tatt rett etter delene kom ut av motor så vill jo bli rengjort å div før evt salg. Kan rengjøres å ta nye bilder viss det er ønskelig. Ser jo bedre da stand å div. Mvh Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 pris på dysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 pris på dysene? Bud mottas, så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Dyser solgt. Har stempler å råder i god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Helg! Har råder å stempler. Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durra Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Km på stempel og råde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Km på stempel og råde ? 208000km, ser veldig bra ut. Da jeg demonterte motoren var jeg overrasket over å se hvor god stand den var i mtp lagrer å div. Alle lagrer hadde kun litt synlig slitasje. Ønsker du bildet av delene? Så kan jeg fikse det. Stempler har ennå ringer på seg å råder å stemplet er sammen. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durra Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Jatakk gjerne bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Det skal jeg fikse vet du. Får komt meg ned på verkstedet i morgen å tatt bilder av de Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 oppdatert med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Ligger her fortsatt, bud mottas. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå