BB454BB Skrevet September 12, 2013 Forfatter Skrevet September 12, 2013 kjørte på 225 45 17 rsr dekk på siste filmen eg la ut. ja satser på tørt, men ser dårlig ut
ogis Skrevet September 13, 2013 Skrevet September 13, 2013 Gode dekk ja men blir vel i smaleste laget med den effekten ja blir nok regn å 4x4 show
BB454BB Skrevet September 15, 2013 Forfatter Skrevet September 15, 2013 I dag ble det kjøring på Street Legal på eikås her i Bergen. eg dro med meg e30en og pisket den litt utpå der. kjempekjekt! her er en film fra ene draget. kommer mulig en til litt senere..
BB454BB Skrevet September 15, 2013 Forfatter Skrevet September 15, 2013 Og siste film: her blir det kjørt 159kmt på 201meteren og 4wderen som stikker i starten blir greit tatt igjen ved mål B-)
BB454BB Skrevet September 16, 2013 Forfatter Skrevet September 16, 2013 Sparka greitt ja Joda, men mye vil ha mer. Var syk lyd /futt i denne ! Ladda på Var kos å spinne fra seg litt på eikås fort gikk jo den og på 201meter tydeligvis, selv om tidene ikkje er noe å hoppe i taket av..
Yngve Skrevet September 16, 2013 Skrevet September 16, 2013 Sparka greitt ja Joda, men mye vil ha mer. Var syk lyd /futt i denne ! Ladda på Var kos å spinne fra seg litt på eikås fort gikk jo den og på 201meter tydeligvis, selv om tidene ikkje er noe å hoppe i taket av.. Tidene er ikke så farlig med , det er slutthastigheten som forteller hvor mye morro det er under huven- og det var vel ikke så mangen som slo deg der? Edit: Nedbremsingene dine var ganske underholdende de og
BB454BB Skrevet September 16, 2013 Forfatter Skrevet September 16, 2013 Ja det er absolutt futt i skuten.. kjører "bare 1,8bar" ladd no, men det holder egentlig greit. om man hører etter så merker man den tar tak igjen på slutten av 4giret litt før mål. regner med hadde eg kneppet opp til 2,8bar slik som på bremsingen så hadde det vært dårlig med grep der og, hehe.. Etter eg kjørte 159,65kmt så var det jo fryktelig fristende å krane på litt trykk og prøve å bikke 160, men så begynte det fordømte regnet :/ Fant ett bilde av de lette nedbremsingene mine på FB, regner med det går greit å legge ut her når det er min bil? hehe.. Så skikkelig nice ut den e30en din yngve, regner med det var du som hilste på meg borte i depoet når eg var flyttet bort til bad boys parkeringen.. fikk desverre sett lite med kjøring av de andre deltakerene da dette var første street legal for min del og eg hadde mere enn nok med å følge med på når eg sku kjøre etc
Yngve Skrevet September 16, 2013 Skrevet September 16, 2013 Stemmer det, var såvidt å helste på Er jo reine mopeden min i forhold til denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå