Bmw Mathias Skrevet Juli 18, 2012 Skrevet Juli 18, 2012 Hahaha! Vist eg får ferdig bmw-en til nesteveka, kommer eg i den ! Skulle hatt noken til å trykke litt på MS-en og lære meg litt meir ?
BB454BB Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Skrevet Juli 18, 2012 hmmm eg har vært lite borti ms, og er heller ikkje direkte utdannet mapper så vet ikkje kor mykje til hjelp eg kan være...har du mappa inn bensinen etter en bredbåndslambda?? hvilken komp og ladetrykk kjører du? problemet med høykomp/orginal motor er jo det at du ikkje kan kjøre på so voldsomt på tenningen, og vist du trekker av for mye tenning så blir det varmt.
BB454BB Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Skrevet Juli 19, 2012 Mårnings.. styrt på litt med bilen i dag...eg har prøvd 4 forskjellige dynamoer og eg får ikkje lading på dritten..eg har og prøvd å "kortslutte" + til den lille "+" på dynamoen som skal regulere ladingen via ladelyset.. når man gjør det skal vel dynamoen lade for full pupp?? kan bensinpumpene mine trekke så voldsomt med strøm at dynamoen sliter med å lade?? ladelyset kommer på når eg slår på tenningen og når eg starter opp slokker lyset, men måler kun 12 volt på tomgang!!! noen som har noe tips???? uanz...eg pøser no på med litt bilder eg har knipsa =) Var ute å prøvde den i dag då en kjapp tur...tok å snudde her på denne plassen på bildet under før eg kjørte tilbake til verkstedet, men etter eg hadde parkert e30en og hoppet i bruksbilen så møtte eg plutselig på 2 uniformerte politibiler som hadde fått tlf om burning!! steik kor kjappe de var på åstedet gitt Eksosen på bilen er litt 3,5" ut fra turbo deretter går den ned i 3" og går hele veien til endes i 3", alle rørene er rustfrie, men hadde noen potter som ikkje var rustfrie liggende, så brukte no de.. Fuel systemet: 3 bensinpumper.... SLITT interiør ka TRANGT? Ikkje mye igjen utav steinplaten...intercooleren er en saftig sak.. tykk som ett ondt år. SIKKERHETSUTSYR ville ha varmluften ut..sååå...
monskjellevoll Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Bra du får ut noen bilder:) satser på du får den til å lade så de blir noe liv på veiene på askøy:)
BB454BB Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Skrevet Juli 19, 2012 hehe liv lager den!!! skylder jo deg en god testtur etter at du har vært bergningsmann to ganger no i sammenheng med denne bilen
maddafakka Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Ser det at du bruker e god del av mine høypresisjonsmaskinerte deler!
BB454BB Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 kordan klarer du å se for eks svinghjulet mitt? haha nej eg ser ikkje mye deler du har maskinert her duuuu...men finnes vel en del eller to du har tatt i
BB454BB Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 hoho twin e30`s B-) du må finne ett sett med 8 felger og dekk..... eller finne ett sett med sånne som de kvite du kjøpte for litt siden =)
BB454BB Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 status... to knuste 24v 320 kasser.. en knust drivknute og to døde hardykoblinger... NO er det montert i zf kasse fra 325tds.. håper den holder no...bilen ble prøvekjørt i ste...virka grett..
BB454BB Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 måtte låne kassen fra tdsn ja hadde en 220 kasse igjen, men den siste gikk jo under ett døgn før den røk....og eg har IKKJe hatt hastverk med å gire takk! men har seff nappet liiiiitt i clutchen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå