Gå til innhold

Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11 - E30 ute i friskluft

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ratt fra E34 passer vel i E30! :) Men ikke E36.

jaa, dette er nokk fra e36 :s

Tror kansje det er påtida at eg sjekker om mtech 2 ratte mitt passer i bilen min :P Vart usiker når eg leser dette :S

Bare å sjekke med en gang :)

Skrevet
Skal bestille nye hjulbuer bak. Hvor er det best å bestille? Veng? Koed?

Koed har eg hatt god erfaring med. Husk og kjøp orginale buer :)

Skrevet
Ingen?

Trenger også grøftelysbryter..

Det du kan gjøre er og snu kontakta på baksidenav bryteren du har. Men da funker ikke tåkelyset bak. ;)

Skrevet
Skal bestille nye hjulbuer bak. Hvor er det best å bestille? Veng? Koed?

Koed har eg hatt god erfaring med. Husk og kjøp orginale buer :)

Tenke det blir koed ja:) finner jo bare en type buer jeg?:o de til 400,-

Ingen?

Trenger også grøftelysbryter..

Det du kan gjøre er og snu kontakta på baksidenav bryteren du har. Men da funker ikke tåkelyset bak. ;)

Soppass? skal prøve det senere:)

Skrevet
Du kan jo bare lakkere den bakplata da :) Sort eller sort matt :)

Lakke bagasjeluken mener du? Har mer troa på å få tak i en slik jeg la ut bilde av:)

Skrevet

Mente du ikke plata som skiltet står på da, den som ligger mellom baklyktene og under skiltet som har hull til skiltlys? Tror ikke du får de i svart refleks.. Du får de i rød, som tilhører MHW-lykter tror jeg..

EDIT: ser nå at du mangler den plata bak der ;) Den er orginalt i sort plast.. Men som nevnt over får de den i hel "refleks" eller hva jeg skal si, sammen med MHW lykter. Jeg solgte en slik plate for litt siden faktisk :P

Skrevet
Mente du ikke plata som skiltet står på da, den som ligger mellom baklyktene og under skiltet som har hull til skiltlys? Tror ikke du får de i svart refleks.. Du får de i rød, som tilhører MHW-lykter tror jeg..

EDIT: ser nå at du mangler den plata bak der ;) Den er orginalt i sort plast.. Men som nevnt over får de den i hel "refleks" eller hva jeg skal si, sammen med MHW lykter. Jeg solgte en slik plate for litt siden faktisk :P

Mangler den plata ja. Og leter etter en som er orginal i sort plast slik du sier :) Da var forresten nye hjulbuer bak, nye emblemer framme å bak, å tåkelysbryter + rele bestilt fra Koed :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...