Larsinnj Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Tenkte faktisk at jeg skulle skrive at du måtte fjerne de klistremerkene nå! Hva er planen videre da? Bare holde den slik den er, eller få på noen feite 3-deltfelger å senke den, osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Tenkte faktisk at jeg skulle skrive at du måtte fjerne de klistremerkene nå! Hva er planen videre da? Bare holde den slik den er, eller få på noen feite 3-deltfelger å senke den, osv? Hehe, var faktisk over 14 klistermerker tilsammen på denne! Har bare fjernet de på bagasjeluken da. Men alle skal bort:) drømmen er jo coilovers å noen feite felger. Men økonomien er jo ikke helt på topp nå som jeg går skole. Blir også prioritert å ta alt av rust, å få bilen godkjent først Har planer om å bygge et lite anlegg også, men må nesten ta alt litt på sikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Liker planene, ser ut som du har fått deg et bra utgangspunkt stå på !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Fin bil du har skaffa deg! Husker jeg sikla på denne før forrige eier kjøpte den! Ang tåkelys så kan du jo bare kjøpe originale, å legge på lyktefilm Her får du ferdig utskjært film til tåkelysene, som er veldig lett å legge på: www.lamin-x.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Liker planene, ser ut som du har fått deg et bra utgangspunkt stå på !! Takktakk Fin bil du har skaffa deg! Husker jeg sikla på denne før forrige eier kjøpte den!Ang tåkelys så kan du jo bare kjøpe originale, å legge på lyktefilm Her får du ferdig utskjært film til tåkelysene, som er veldig lett å legge på: http://www.lamin-x.com Takk for det Har tenkt på lamin-x også, men har bare dyre orginale tåkelys på koed akkurat nå. Økonomien er ikke helt på topp, så blir endten å lete etter noen brukte, eller finne noen uorginale Så skrik ut om noen har! Ble også informert av forrige eiger om at dekkene som står på nå, er samme dekkene som bilen rullet ut av fabrikken med i 1990! Å de er forsatt lovlige mtp spordybde Forresten! Noen som vet om det er lagt opp ledninger til tåkelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Gratulerer med bil Eystein. Ser ut som et bra eksemplar dette! Er ikke så stor fan av sedan, men en som ser så strøken ut som denne kunne jeg ha tenkt meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Gratulerer med bil Eystein. Ser ut som et bra eksemplar dette! Er ikke så stor fan av sedan, men en som ser så strøken ut som denne kunne jeg ha tenkt meg selv. Takker Lika best coupe sjølv, men når jeg fann denne måtte jeg bare slå til. Virker som et veldig bra eksemplar ja, skal ut med golvteppe i morgen. Så da gjenstår det å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e30 318i Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 GS har gule spredere, husker ikke helt prisen men tror ikke det var så verst pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Dette må vi følge med på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Finner de ikke på gs jeg? Da har vi tatt ut gulvteppet, å jeg ble positivt overraska! De to hullene som var der, var jeg klarover fra før Fant også ut at det er uorginale høgtalere fremme. Ellers ser det også veldig bra ut Fann også noe under setet fra da bilen gikk i England. Imorgen skal jeg legge opp kabler til anlegg, sveise rust å begynde å montere gulvteppe å sann igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Gleder meg til å se hvordan denne tråden ender! bra utgangspunkt da gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Veldig bra Eystein! Gratulerer med flott E30! Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Ser veldig bra ut. Ossen planer har du får annleget ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Gratulerer med bil Eystein. Ser ut som et bra eksemplar dette! Er ikke så stor fan av sedan, men en som ser så strøken ut som denne kunne jeg ha tenkt meg selv. Takker Lika best coupe sjølv, men når jeg fann denne måtte jeg bare slå til. Virker som et veldig bra eksemplar ja, skal ut med golvteppe i morgen. Så da gjenstår det å se Finfint Må oppdatere meg på hva som skjer! Blir nokk rå denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Blir bra denne Bare og brøle visst du trenger noe hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå