SpiXi Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 gratiss skal på eu med min når våren kommer har ikke vert skilter på den på 7 år eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Grattis!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Takktakk! Sikkert litt delte meninger. Er usikker på om jeg skal beholde det nederste eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 grattis, når blir det lakk å har du bestemt deg for farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 grattis, når blir det lakk å har du bestemt deg for farge? Takker! Satser på lakk om ikke så veldig lenge. Helst rett over nyttår. Blir å beholde orginalfargen. Og blir dessverre bare Skjermene som blir lakket :s Det pga økonomiske grunner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Har ikke fått lakkert den enda. Men har fått på 60/40 senk. Bare midlertidig vel og merke:) Må valses mer bake, åsso litt mer ned framme så er jeg fornøgd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Fin kombinasjon av senk å felger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Takk! Dat ass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Blir bra ditte eystein! Ikkje dårlig valg av første bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Tusen takk! Bilen subber noe sykt bake, subba bare jeg rygga ut av garasjen istad. Kjøpte desse på biltema ista, noen som har testa det før? Også bare midlertidig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Dropp d der tullet der, og kjøp deg (eller lag) bumpstops!! Om du f.eks har gammel gummi fra eksosoppheng, så lag bumpstops av det og monter det rundt sylinderen i demperen. Da "bunner" du demperen før den egentlig skal, og du slipper subbing KOED har ferdige bumpstops. Dette er gummiringer med et snitt i som du bare trer inn på stempelet på demperen bak. Jeg har 3stk på hver side nå bak, og det subber ikke. jekker du opp bærebrua med hjulet på, så ser du hvor langt opp hjulet kan komme uten å touche skjermen. Legg mellom bumpstopsa da, slik at det er akkurat klaring til at den ikke subber Tipper du kjører med 245.35 bak også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Dropp d der tullet der, og kjøp deg (eller lag) bumpstops!! Om du f.eks har gammel gummi fra eksosoppheng, så lag bumpstops av det og monter det rundt sylinderen i demperen. Da "bunner" du demperen før den egentlig skal, og du slipper subbing KOED har ferdige bumpstops. Dette er gummiringer med et snitt i som du bare trer inn på stempelet på demperen bak. Jeg har 3stk på hver side nå bak, og det subber ikke. jekker du opp bærebrua med hjulet på, så ser du hvor langt opp hjulet kan komme uten å touche skjermen. Legg mellom bumpstopsa da, slik at det er akkurat klaring til at den ikke subber Tipper du kjører med 245.35 bak også?? Hmm, spørst om jeg ikke skal vurdere det ja;) Takk for tips! Kjører med 225.35 bak, å noe mer strekk enn det vil jeg ikke ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Du MÅ det om du skal senke slik Om ikke du skal valse ihjel buen da Neida, perfekt dekk.str d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Etter samtalen vår på Face er jeg nokk overbevist om at Bumpstops er vegen å gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Da har jeg laget bumpstops, og bilen subber ikke! Har også kobla anlegg Forsterkeren er felt ned i hjulbrønnen. Som nevnt tidligere er det et par Ground Zero Hydrogen, og en Hifonics Brutus 2400.1d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå