Eystein Ose Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Fy fader å fin denne er!!!Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Takker! Er en god del til som må gjøres før jeg er fornøgd. Men nærmer seg Kommer seg nå jaaa Takker! Kommer seg sakte men sikkert jaa pen e30:) ikke mye mer enn senk og felger som skal til:) si fra vis du plukker av hengerfeste og vil selge det;) skulle hatt på touringen min:) Takk! Senk og felger er hovudoppskriften på en e30 ja:) Skal si ifra om det skal selges ja Har du tråd om Touringen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Litt pleie må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Håper du tar opp bilen i bakkant også, hvis ikke får du ikke ut all oljen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Har ikke noe tråd om touringen nei:) tvilsomt at det kommer noen tråd og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Håper du tar opp bilen i bakkant også, hvis ikke får du ikke ut all oljen jada, gjor det. Som du ser så hadde jeg ikke begynt å tappe når bildet vart tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Nei så ingen svart pøl på gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Nei så ingen svart pøl på gulvet På Onsdag blir det kjøpt nytt batteri, noen som har erfaring med dette? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilre ... eri-80700/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Da var 5mm og 10mm spacere bestilt:) blir mer poke nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Liten photoshoot Alle bilda e tatt og redigert av Runar Bjørdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Ble smashing nå Eystein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Da var bilen kjørbar igjen etter bytte av diff! Rasa diffen min på fredag.. Ble en 4.27 diff uten sperre, må bare ha en siden jeg skal til bergen og hente en kjekk oppgradering på torsdag! Noen som tørr å gjette va? Og til deg Jørgen, Tusen takk nokk en gang! Like kjekt å høre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Ny mottor? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 nope, kan vell avsløre soppass at det er inne i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 M-stoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Nærmer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå