Larsinnj Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Ser meget bra ut denne nå! Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Herlig Enig med guttaboys over her, uten tvil! Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomjak Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Var utrolig morsomt å lese gjennom tråden din med søndags kaffen Kjempe bra jobbet! Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Tusen takk! Er super fornøyd med bildene. Meget dyktig fotograf! Sesongen nærmer seg slutt og er snart påtide med vinterlagring.. Men her er flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Utrolig pen bil! liker arbeide som har blitt gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 peeent! følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Takk folkens! Hehe, vann jo E30meet sin konkuranse idag. Artig at en 320i sedan vinner over en M3 Evo med S54! tommyheimberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 sattan å rå den bilen din har blitt!, litt misunnelig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Tøff den bilen din, temmelig rett stuk! Men den fargeforskjellen, står den på agendaen å få utligna? Ellers er det lite feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Takker! Tenker du mellom framskjerm og dør, eller sideskjørtene + div? Mellom framskjerm og dør tviler jeg på det blir gjort noe særlig, vertfall ikke med det første. Men sideskjørtene, bakplata og frontplata + ISlippe blir lakkert oppigjen neste år. Ble bare brukt lakk fra Bilxtra på boks på de. Lysten av å hellakkere er der, men blir fort dyrt. Og lysten på å selge å prøve noe nytt er der.. Så får se når jeg tar den fram fra vinterlagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Sideskjørtene + div var det jeg tenkte på ja Mellom framskjerm og dør har jeg ikke lagt merke til engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Tøffe bilder av en rå bil ! Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Åå, ja det skal bli fikset! Framskjermene og bakskjermene sprøytet jeg selv i vinter, så visst man ser nøye etter ser man litt fargeforsjell.. Men heldigvis langt ifra så gale som på sideskjørtene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Takk for det Magnus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Liker det jeg ser! Følger med! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå