Gå til innhold

Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11 - E36 gnikking


Eystein Ose
 Share

Anbefalte innlegg

grattis, når blir det lakk å har du bestemt deg for farge? :)

Takker! :) Satser på lakk om ikke så veldig lenge. Helst rett over nyttår.

Blir å beholde orginalfargen. Og blir dessverre bare Skjermene som blir lakket :s Det pga økonomiske grunner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Dropp d der tullet der, og kjøp deg (eller lag) bumpstops!!

Om du f.eks har gammel gummi fra eksosoppheng, så lag bumpstops av det og monter det rundt sylinderen i demperen. Da "bunner" du demperen før den egentlig skal, og du slipper subbing :)

KOED har ferdige bumpstops. Dette er gummiringer med et snitt i som du bare trer inn på stempelet på demperen bak. Jeg har 3stk på hver side nå bak, og det subber ikke.

jekker du opp bærebrua med hjulet på, så ser du hvor langt opp hjulet kan komme uten å touche skjermen. Legg mellom bumpstopsa da, slik at det er akkurat klaring til at den ikke subber :)

Tipper du kjører med 245.35 bak også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp d der tullet der, og kjøp deg (eller lag) bumpstops!!

Om du f.eks har gammel gummi fra eksosoppheng, så lag bumpstops av det og monter det rundt sylinderen i demperen. Da "bunner" du demperen før den egentlig skal, og du slipper subbing :)

KOED har ferdige bumpstops. Dette er gummiringer med et snitt i som du bare trer inn på stempelet på demperen bak. Jeg har 3stk på hver side nå bak, og det subber ikke.

jekker du opp bærebrua med hjulet på, så ser du hvor langt opp hjulet kan komme uten å touche skjermen. Legg mellom bumpstopsa da, slik at det er akkurat klaring til at den ikke subber :)

Tipper du kjører med 245.35 bak også??

Hmm, spørst om jeg ikke skal vurdere det ja;)

Takk for tips!:) Kjører med 225.35 bak, å noe mer strekk enn det vil jeg ikke ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Eystein Ose changed the title to Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11 - E36 gnikking

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...