BMWE39turbo Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Skal til harrytur i sverige i samband med gatebil rudskogen, og har planer om å la bilen få seg en oljeskift. Så lurer eg på anbefalinger til verksteder i sverige der eg kan få gjort en oljeservice med veivhusventilasjonsfilter og luftfilter (6200 skulle de ha for det hos BMW verkstedet her, syns det var sjokkerende mykje, men kan hende det er eg som er gjerrig?) , gjerne til en greiere pris enn her i Norge. Helst i nærheten av svenskegrensa, men litt kjøring skader ikkje, da eg liker litt lengre turer når eg først er på ferie Så om du har gode erfaringer fra et verksted i sverige så del gjerne det, legg gjerne ved en pris på kva du betalte for om du vil dele det. Blir nok til at eg ringer å avtaler time på forhånd, men greitt å vite hvilke verksted som anbefales av brukerne her inne. Takker på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Visst noken vil foreslå ei fin kjørerute inne i sverige, gjerne med litt moroheter underveis, museum, parker, hotell, camping, osv, så hadde det også blitt satt stor pris på. Da damen skal vere med, og blir litt kjedlig med kun bilkjøring når en først er på "ferie" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Gå inn på mekonomen.se eller BMW.se og se hvor nærmeste verksted er. Så er det bare å ta en pling og høre. Tommelfingerregelen er vel at du får stort sett halv pris i forhold til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Bare til info så har BMW 7H startet i strømstad nå. Så slipper reise til Uddevalla for orginal verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Bare til info så har BMW 7H startet i strømstad nå. Så slipper reise til Uddevalla for orginal verksted. Jøss, det er utrolig digg! Bare de holder samme prisene og ikke kjører "du har norsk bil pris". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Tja.. kan ikke si jeg er så forbanna overbevist over den "lave" svenske prisen på verksted men. Skal vel finne ut hvordan det ligger ann fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Jeg var innom Volvo i Strømstad for å høre på pris på flushing av automat på Min forrige Volvo V70, prisen var under halvparten av hva den lokale Volvokjeltringen her i byen skulle ha, problemet var at det var over 4 ukers ventetid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 http://auto7h.se/stromstad-2/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Hørte med auto7h om pris, 6000NOK for en oljeservice + veivhusventilasjonsfilter, syns det var ganske dyrt for å få et stempel i boka..? Vil gjerne ha stempel i boka, men helst ikkje for den prisen der. Så andre forslag til svenske verksteder settes stor pris på! Avreise er torsdag 26. juli, så småhaster litt med å bestille time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kek007 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Hei, Som det er nevnt her så har Auto7H i Strømstad blitt Bilia-verksted og de gjør det meste innen BMW reperasjoner. Send mail til Johan.levin@auto7h.se med kopi av tilbudet av det du har fått i Norge så kan de gi deg en god pris. Se også www.biliagroup.se Mvh Knut Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå