Gå til innhold

S: M52B28 motor fra E36 328i. (Kan også skaffe andre typer).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har mulighet til å få tak i en M52B28 motor fra en '96 E36 328i motor som har 190.000km på klokka, i god stand.

Ved interesse ta kontakt på PM for pris. Kan også skaffe andre motorer, bare ta kontakt på PM.

I hovedsak så er dette "rene" motorer uten ting som AC, dynamo, starter osv., men med ledningsnett til motor og papirer fra bilen som motoren stammer fra.

EDIT: Det blir for mye spørsmål til at jeg er interessert i å bruke så mye tid på dette, så dette er lagt på is inntil videre. Tar evt. bare inn til eget bruk ved nødvendighet.

Skrevet
Får du tak i S52B30?

Nei, dessverre. Lønner seg heller å bare ta inn en komplett delebil fra England.

• 1 month later...
Skrevet
Far du tak i m54b30 motor, girkasse og mellom aksel? Gjerne understell også...

12000,- for en M54B30 motor uten kasse, stammer fra en 2001 mod. med 159.000km på telleren.

Girkasse var alt for dyrt. Men kan skaffe komplett mellomaksel for rundt 2500,- ekstra. Understell har jeg ikke mulighet til å fikse, dessverre.

Skrevet
Hei. Klarer du å skaffe en m50b25 uten vanos evt. pris ?

Ikke uten vanos for øyeblikket, dessverre.

Skrevet
pris på m50b25 vanos? evt m52b28?

M50B25 fra en E34 automat med 187.000km = 12.500,- levert Østlandet.

M52B28 som har gått 140.000km for 13.500,- levert Østlandet.

Skrevet

Hei.

Jeg har ikke modellkode eller navn på motor, men jeg lurer litt på å få tak i en 3.0 twin turbo (335, 535, 135) motor og putte i en e-36 coupe (328).

Hva skal du eventuelt ha for en slik motor?

Hva bør jeg bruke av gearkasse til en slik motor? (regner med kasse som hører til motoren ikke passer i min bil?)

Skrevet

Jeg har ikke modellkode eller navn på motor, men jeg lurer litt på å få tak i en 3.0 twin turbo (335, 535, 135) motor og putte i en e-36 coupe (328).

Hva skal du eventuelt ha for en slik motor?

Hva bør jeg bruke av gearkasse til en slik motor? (regner med kasse som hører til motoren ikke passer i min bil?)

Sjekk PM.

Hei, klarer du å ordne en 325 motor for en god pris?

Isåfall, hva vil prisen havne på?

E46 eller E36? Har du motorkode? Litt enklere for meg å sjekke da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...