Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Unnskyld at jeg spør, men hvordan klarer du å få den ned i 7.7 L/100 !? #-o Står så på ene bildet du har lagt ut. Jeg ligger jevnt på 11.2 - mye blandet kjøring.

7,7 er langkjøring. :wink: Ligger på 11,5 på småkjøring.

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Snakker da om E39'n...

E61 klarte jeg ikke få under 7,7 på langkjøring.. Synes det var litt merkelig.

Skrevet

Ja, den hadde annen software. Kjørte opp til flere turer oppover til Nordland med samme resultat. Kjørte stort sett i ett. Ikke veldig rolig, men veldig jevnt.

Skrevet

Nå skal det sies at jeg skjelden er ute på langtur. Lengste turen jeg har hatt siden snøen gikk er fra skjåk til vågå og tilbake. 10 mil tilsammen kanskje? Ellers har jeg ikke vært ute av de to kommunene i sommer.. Tragisk.

Skrevet

Det kan vel nesten ikke kalles langkjøring... :mrgreen:

Jeg hadde ikke fått et så lavt forbruk på en såpass kort strekke.

Turen fra meg og nordover er 80 mil hver vei.

Skrevet

Kjører en del til Bardufoss selv jeg, dog med litt større kjøretøy.

Forbruket mitt lagger da på rundt 5,5l/mil nordover. Litt mye..

Touringen lå på 1,06 ved forrige fylling. Lurer på om jeg glemte å nulle ut tripteller gangen før?

Skrevet

Så høyt som over 1L fikk jeg aldri på min. Det er mulig det er noe i det at drivstofforbruket kan gå betydelig ned ved oppgradering av software? Selv har jeg vært litt skeptisk til det, men har ikke brukt noe energi på å finne ut av det. Det har vel egentlig aldri vært den faktoren som er av størst interesse ved oppgradering av software. :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet

Det er jo ikke vanskelig å skjønne, siden beige og sølv passet dårlig sammen.

Poplar har jo nesten samme beige farge, så det hadde vært morro å sett. Jeg skal sette igang å google med en gang! :)

Skrevet
Jippi!! :mrgreen: Likevel om jeg går ut ifra det ikke var førstevalget hva gjelder lister?

Fra en exlusive edition ja? :) skulle jo vært poplar, og det er du vel enig i?

Det er riktig Mr. Heggem, ikke førstevalget. Poplar blir det hvis jeg kommer over det til en akseptabel pris. :wink: Utrolig sjelden det ligger for salg brukt. Får jo kjøpt nytt, men det blir ikke til en akseptabel pris.

Listene her er som du påpeker fra en Exclusive Edition ja. Mangler dessverre girkula, for dette kommer fra en bil med manuell. Ikke av de vanligste disse listene eller. :)

Ble bra det der! Ble faktisk veldig mye bedre enn alu lister.

Noen bytter til og noen bytter tydeligvis vekk også :P

Takk. :) Ble ganske fornøyd selv. Alu listene synes jeg vanligvis er helt ok, men ganske kjedelige. I bilen min synes jeg de passet veldig dårlig mot det lyse skinnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...