M-Tech Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Ja, HIFI pakken var bra på den bilen. Og servoen var tung i forhold til E61 husker jeg. Kjøpte bilen våren 2008 og fikk den utlevert til bursdagen min den 26.04. Betalte 280.000kr ferdig registrert med A/C service, firehjulskontroll, ny navi DVD, nye sommerdekk og service. Panser ble også byttet da det var ei rustboble nede ved ei framlykt. Møller var glad for å bli kvitt den i lokalet sitt. Etter første eu kontrollen byttet jeg framdempere og membran i begge bakdørene. Ellers gikk bilen knirkefritt så lenge jeg hadde den. Frykter dog at eiere etter meg ikke tok like godt vare på den. Iallefall ikke om han behandlet den som innbyttebilen hadde blitt behandlet. Han fikk også frastjelt M5 fangeren som stod på. Jeg ble kontaktet av forsikringselskapet for å bekrefte at det var en M5 fanger og ikke m-tech. Etter det har den vært en tur rundt Molde? Har sett copy-paste av både bilder og tekst fra min annonse. Så er ikke sikker på hvilken du har sett. Bilder fra rundt da jeg fikk den, med originale 17" m-tech hjul. Sammen med E36 320'en til dama. Kjekt med litt info. Jeg handlet den fra Molde ja. Hvordan tidligere eier har behandlet bilen vet ikke jeg, men eieren før meg har nok tatt vare på den. Er fortsatt veldig fin, og den ser godt holdt ut. Har holdt seg godt i pris også, hvis du ga 280 i 08. Jeg ga selv ganske mye for bilen. Egentlig for mye etter dagens marked, men for meg var det verdt det. De originale 17" felgene fulgte ikke bilen når jeg kjøpte den. Synd siden de er perfekte som vinterfelger. Sitter M-Sport fanger på nå. For min del er det greit, siden jeg liker den best. Slik det er blitt nå tenker jeg straks uoriginal ettermontert fanger når jeg ser en E39 med M5 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Selger du ali listene kansje? Pen og riktig bil ja;) Det kan jeg gjøre, men listene til bakdørene er lakkert. Jeg gjorde et forsøk på å lakkere de sorte før jeg skifta lister, men det ble ikke bra. De andre er ikke lakkert, men den til midtkonsollen har en del knekte fester. Dette er jo bare plast... Du får evt bare slenge inn et bud om du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Selger du ali listene kansje? Pen og riktig bil ja;) Ali eller alu? Viss forskjell? Ali ali Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buss62 Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 KM stand på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå