///M85 Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Min låter sånn, noen som har det samme problemet eller har hatt dette?
Kristian H. Foss Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Dette kan være vanos som kødder, uten å påstå dette 100%. Men hørt lignende tomgang på M3 før. Mvh Kristian.
Øyvind L. Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Sjekk falsk luft først. Gå over HELE innsugsiden med feks start gass. Ellers så kan jo en diagnose kansje fortelle deg mye.
///M85 Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 Denne siden forteller noe om upper chain tensioner og lower chain tensioner. http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/101-Projects-16-Tensioner-Upgrade/101-Projects-16-Tensioner-Upgrade.htm Hva er det? Jeg finner ikke dette på gsbildeler, men det er vel dette som er på en annen side. http://store.bimmerworld.com/timing-chain-tensioner---m3-p574.aspx
jpse36 Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 har samme problem jeg, men det vet du jo tenker jeg starter med å fikse vanosen. min høres jo ut som traktor på tomgang
///M85 Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 har samme problem jeg, men det vet du jo tenker jeg starter med å fikse vanosen. min høres jo ut som traktor på tomgang er den din på videoen? trodde din var roligere men den er makan som min.
jpse36 Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 har samme problem jeg, men det vet du jo tenker jeg starter med å fikse vanosen. min høres jo ut som traktor på tomgang er den din på videoen? trodde din var roligere men den er makan som min. ja det er min på det værste, er litt roligere når den er kald egentlig.
kje Skrevet Juni 27, 2015 Skrevet Juni 27, 2015 Henter frem en gammel tråd: Noen som har funnet løsningen på dette problemet. Jeg har noe tilsvarende på min '94 M3 og har fremdeles ikke lokalisert feilen... Under 4k rpm går motor ikke som den skal og feiltenner. Den går fint når motor er kald.
kje Skrevet Juni 27, 2015 Skrevet Juni 27, 2015 Det dukket opp feilkode for lambda bank 2. Byttet begge to i samme slengen og slettet koder, men ingenting endret seg. Ser i VNC-live data at kammen endrer timing når motoren nærmer seg varm. Og da begynner den også å feiltenne. Ruser jeg den blir den fin igjen en stund før timingen sakte endrer seg igjen og motoren igjen går ujevnt. Har overhalt vanos og skiftet VNC-hjerne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå