Dirty Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 25 tusen Nei da legger jeg heller fliser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Ja det var dyrt. Jeg måtte tenke meg om både en og to ganger, men lot det stå til og fikk et firma til å gjøre alt. Kan sikkert få det til selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Fliser ligg vel på ein 12 tusen.. Sikkert maling eg ha testa ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Syns det virker litt rart dette med at dere sier at epoxy blir sikkerlig glatt?! Har da dette på jobben selv og gått med klissvåte sko flere ganger på vått gulv også, aldri sklidd noen gang. Er jo flere verksteder som har epoxy gulv og hvis man skal opprettholde en hvis HMS på slike arbeidsplasser (som forøvrig er veldig strengt) så ville ett verksted aldri hatt epoxy gulv vis dette ble sykt glatt?! Så er ikke helt enig i alles påstander, men er ikke min garage det er snakk om så samme for meg, jeg står på mitt vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå