Kimmey Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Fremgang.no vill styling på den E36 sedanen der haha! hver sin smak ja! Neida, dette blir bra Ruslan! Ser du har sparklet ferdig bagasjerommet også! Skal du til med nå da?
ruslanumaev Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Fremgang.no vill styling på den E36 sedanen der haha! hver sin smak ja! Neida, dette blir bra Ruslan! Ser du har sparklet ferdig bagasjerommet også! Skal du til med nå da? hhehe er e39 den andre au ja håper det , hehe , ja er ferdig nå må bare grunne osv og lakkere
ruslanumaev Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 sånn ser jo den ut etter lakkering osv , men motoren står ikke i da ^^
ZhilleN Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Skal ikke si hva jeg mener om den e39'n der men... Bra pågangsmot du har! ser du har sparklet over der du har slipt bort rust, meningen er at du skal slipe ut kantene med flat rondell, og behandle bart stål med epoxy, og 3 fyllerstrøk. Hvis du sparkler rett på bart metall, vil sparkelen løfte seg fra metallet, på grunn av at det ikke binder seg, da for du kanter der du har sparklet.
ruslanumaev Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 Halla. Har ikke updatert prosjektet mitt på en stund nå.. Har alldri tid. siden må få gjort ferdig derbi hyper prosjekte mitt før oktober. så bruker mest tida mi på hyperen. Men idag har jeg vært på verksted og pussa på bilen , jævla stress å pusse
Kimmey Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Så bra Ruslan! ikke fullt så lenge igjen til lakk nå
MathiasW Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Skal dette bli m5? eller bare se ut som en m5? Fint prosjekt.
ruslanumaev Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 HeiHei, Nå har pappa fått Firma godkjent og registrert Firma Kunne dere har skjekket ut linken og delt/likt " facebook pagen" ? ( http://www.facebook.com/AutoStyling2012 ) setter stor pris på det. Tusentakk
ruslanumaev Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 før lakkering Etter lakkering
Andy520iA Skrevet Desember 20, 2012 Skrevet Desember 20, 2012 Ser godt ut det her:) Fint at du holder deg unna sånne fæle bodykit. Angående den andre E39en så må bare noen innse at e39 er ikke en bil man bygger ville stylingkit på med større vinge enn selve bilen. Selvfølgelig smaksak men folk må jo se at dette ikke er pent.. Din derimot ser ut til og bli riktig så fet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå