sTk3122 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Heisann er da ute etter en bmw 530d motor fra 2000 model. motor ska stå i en bmw e39 2000model. har en 530d i den nå. men den har runda 300k så hadde vært fint å fått noe som gått mindre oppi der=) fint med sider fra utlande å som jeg finne en motor vis dere vet om det:) har klart å hatt et lite uhell forand:/ så den er under opp pussing nå. kan jo likegodt forklare hva som er planen med bilen så kansje noen her inne kan hjelpe meg=)) bilen er bmw 530d full msport. som sakt klarte å smelle fronten:/ å nå har jeg har kjørt rundt en del med m styling. så nå har jeg lyst på full AC Schnitzer på den:) vet at det er dyrt men denne bilen ska bli fin:D å som jeg nevnte over her så vil jeg ha en motor som har gått mindre:) kommer til å valse buene litt trur jeg for å inn noen sinnsyke felger:) KANT MÅ DET VÆRE;) å et justebart senkesett trenger jeg=) viktig at det ikke blir for stift vil ikke hoppe bortover vis du skjønner;P jeg har ikke så mye peil på bil å deler osv selv. så setter pris på alle tilbake melinger. å supert om dere har noen linker/bilder med senkesett/felger/motor<3 bilen er helt svart å har beige skinn intriør alt elekriskt så da har dere litt info værtfall:P håper på noen gode tilbake melinger=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Kan få tak i en som har gått 180tkm for 16000,- levert Oslo/Akershus. Fra 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Finnes endel motorer i Sverige http://www.bildelsbasen.se/?link=list&g ... e&asc=1&vc[0]=111106100&vcx=1538&pc[0]=120101101 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå