dagrein Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg en 2006 E60 og er storfornøyd med den. Men jeg har et problem. Angeleyes'ene virker ikke på høyre side. Har byttet pære men fremdeles ikke lys i dem. Er det noen her som har vært borti dette? Er vel ikke noen egen sikring for denne såvidt jeg kan finne ut. Kan det være et ledningsbrudd mon tro? Er det noe sted at ledningen ligger utsatt til?
Reef89 Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Mål kontakten til pæren og se om det er strøm der, er det ikke det så kan du følge ledningne og se om du finner evt. brudd.
dagrein Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 Hei. Jeg har målt i pærekontakten og det er ikke strøm der. Målte også i kontakten som går inn bak på lykta og fant strøm i en pol der, men siden det var helt umulig å skille ledningene som går fra denne kontakten inni lykta fra hverandre så er jeg ikke sikker på om det er den polen som gir lys til engleøynene. Ledningen inni lykta som går til engeløynene er helgrå. Er ingen helgrå ledninger på kontakten som går inn bakpå lykta??
dagrein Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Ser ut til at feilen ligger i lysmodulen. Får ikke strøm på ledningen som går ut fra modulen og frem til lykta. Skal prøve å kjøre diagnose og reprogrammering av modulen. Hjelper ikke det så er det vel ikke annet å gjøre enn å kjøpe ny modul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå