Gå til innhold

BMW E39 540i 6-Trinns manuell - Vurderes solgt i deler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å selge denne skuta i deler siden jeg har for mange prosjekter gående nå. Planen var igrunn å registerere den med alternativ fortolling, men vil heller som jeg kan få tilbake pengene mine ved å selge den i deler. Er mye bra snacks på denne!

IMG_5606.jpg

IMG_5607.jpg

IMG_5608.jpg

IMG_5609.jpg

IMG_5610.jpg

IMG_5611.jpg

IMG_5612.jpg

IMG_5613.jpg

IMG_5614.jpg

Om du har behov for noe konkret, send PM eller ta det i tråden. Skal få laget en prisliste snart... Kan også selge bilen hel om noen er intr i det.

Skrevet

PM Sendt. Bilen er en 1999 modell og jeg vil tro rattet kan passe. Tenker meg 2500,- for rattet. Er M-sømmer på innsiden og ser meget pent ut.

Skal sjekke opp hvilke modeller rattet passer til:)

Skrevet

Rattstamme: 1000,- (?) Hva er en fornuftig pris?

Girkasse: 4000,-

Motor og gir komplett: 10000,-

Interiør komplett med dørtrekk: 10000,- (Ikke nedfellbare bakseter)

Skrevet

Tja.. Mulig jeg skal ut på veien snart, men må uansett ta en vurdering på salg av hel bil først. Tar imot bud. Men ting tyder på at jeg begynner mede delesalg til uka.

Skrevet

Hele bilen kan gå for 35... Da selger jeg den med litt tap. Men har som sagt mange prosjekter gående så jeg vil bare bli kvitt den! Er jo perfekt til ombygging. Kan jo bygge om bil nesten gratis om du gjør det selv med denne.

Skrevet
Rattstamme: 1000,- (?) Hva er en fornuftig pris?

Girkasse: 4000,-

Motor og gir komplett: 10000,-

Interiør komplett med dørtrekk: 10000,- (Ikke nedfellbare bakseter)

1000 er fornuftig det:)

Med deksler da..

Hvordan er det å ta ut ledningsnettet til stammen? Skal til Molde om 3uker. Kunne jo kommet bortom?

Skrevet
Tja.. Mulig jeg skal ut på veien snart, men må uansett ta en vurdering på salg av hel bil først. Tar imot bud. Men ting tyder på at jeg begynner mede delesalg til uka.

kan du si ifra om og når du skal nedover eller kjenner til frakt?

men, kunne godt tenkt med koplett sort interiør, seter, dørtrekk gjerne uten lister, midtkonsollen uten lister, gulvteppe, listene på gulvet og nedre del av dash.

generelt alt som trengs for å bygge om til svart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...