Henrik... Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Var en tur på Rudskogen både i dag og igår, men hadde kun med speilrefleksen i dag. Mye tøft og pent å se i dag Om du ikke finner bilde av bilen din, bare spør, så kan det hende jeg har et liggende. Men dette er de jeg blei mest fornøyd med EDIT: Lik Facebook sida mi? http://www.facebook.com/hmfotografi Den er nyoppstarta, men har bilder fra tidligere BWW-treff, Gatebil++ som skal legges inn der, pluss at det kommer mer fra treff utover 2012-sesongen(Blant annet fler BMW-treff). Hadde vært gull med litt interesse rundt sida. Om noen skulle ha interesse av å få tatt bilder av bilen sin på treff eller privat, er det bare å ta kontakt Hadde vært morsomt å utvikla hobbyen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Takk for bildet av min E30 øverst, blå med et stort hode inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 hmmm..... har ingen bilder av E30'en min og da? fikk ikke kjørt så mye som arrangør, men ble da to heat. hehe denne: © trackbird.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 uff detta var ikke bra og se. nå må jeg bli ferdig og komme neste sommer. håper det er planlagt nytt treff da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Har ikke bilde av sølvfarget e34 med hvitt panser da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasgaarder Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Hei! Du har ikke flere bilder av grå e30 nr 2 fra toppen?? Flotte bilder du tar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Sykt bra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Bra bilder synd det ikke var noen av den blå e36en min i sladd :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 hardtop: Takk for det ehrnst: Dessverre, har ingen av din. thomasgaarder: Ser dårlig ut, kun det ene michaelw: Heller ingen av denne. Blei litt mindre bilder enn vanlig, må være litt sosial å Ellers takk for respons. Morro å høre at dere liker bildene, kommer mer utover, så bare å like siden min http://www.facebook.com/hmfotografi og følge med på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Sykt bra bilder! Takker, PM besvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Bra bilder synd det ikke var noen av den blå e36en min i sladd :/ team turtall bimmern? EDIT: går det ikke ann å multisitere på forumet her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Bra bilder synd det ikke var noen av den blå e36en min i sladd :/ team turtall bimmern? EDIT: går det ikke ann å multisitere på forumet her? Sykt bra bilder! Takker, PM besvart Går fint det:) Trykk "full funksjonalitet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Bra bilder synd det ikke var noen av den blå e36en min i sladd :/ team turtall bimmern? EDIT: går det ikke ann å multisitere på forumet her? Hehe ja team "masse" turtall bimmeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 hardtop: Takk for det ehrnst: Dessverre, har ingen av din. thomasgaarder: Ser dårlig ut, kun det ene michaelw: Heller ingen av denne. Blei litt mindre bilder enn vanlig, må være litt sosial å Ellers takk for respons. Morro å høre at dere liker bildene, kommer mer utover, så bare å like siden min http://www.facebook.com/hmfotografi og følge med på forumet koselig med meg i schultzen som forsidebilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå