Stenbakken Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Da var bilen tilbake, men ny forsterket toppakning og bolter, ny simeringer på veiv, 4 liter olje, ny vannpumpe, og ny toppdekselpakning. Sylinderen, stempler og kam ser nesten ikke brukt ut! Så noe gladnyheter ble det. Nå skal bilen vaskes og shines innvendig, før den tar en liten tur inn for lakkering av panser og bagasjeluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Slik ser bilen ut nå om dagen ^^ Ingen store forandringer altså, Står nå og venter på ny lakkerte lister og M3 speil. Hva synes dere? skal jeg beholde chrome/svart grill eller kjøpe helt svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Da er listene på siden ferdig lakket og satt på bilen, mangler lista til bakfangeren:) Siden det er så mørkt nå får jeg ikke tatt noe bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Da er listene på bilen lakkert i samme farge som bilen, har bestilt meg E36 M3 look Speil i 354 Lakk kode. Og har time på biltilsynet i morgen for godkjenning av dekk og felg. Så da er det bare og håpe at biltilsynet har en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Å da er bilen godkjent med senkesett, dekk og felg!! FORRAN 19x8,5 et 35 med 235-35-19 dekk BAK 19x9,5 et 35 med 235-35-19 dekk Også godkjent senket med Ta Technix justerbart senkesett Alt sammen gikk egentlig greit for seg, og slapp de store diskusjonene, selv om det ble litt diskusjon siden jeg og kontrollør ikke var helt enige om hva som gjalt da det kom til hva av dekket/felgen som måtte være innenfor hjulbuen. Men hadde snakket med biltilsynet før, så var helt sikker på min sak at det er mønsteret(trefflaten) av dekket som teller Så da er det gjort, nye speil er på vei i posten, og bilen er straks klar for vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Her kommer bildet av bilen med lakkerte lister, hva synes dere? Og vinterfelger er i hus, så dette blir et stykk kjedelig dag da dette skal settes på, må bruke denne bilen i vinter siden jeg ikke har mulighet til og ha noen andre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Da har man fått på vinterdekk og fått nye speil som skal på til våren! Vinterdekkene er 17" M6 felger, og så langt har de funket veldig bra, ikke samlet snø osv Jeg får også vondt med tanke på at jeg må bruke den i vinter, men slik er det bare, passe på og vaske den da det er mildt midt på dagen! Vinterfelger Nye speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Da har man fått bestilt seg ny cd-spiller siden jeg ikke ville ha 1DIN med skjerm. Alltid ønsket meg det, så var en drøm i starten, men fant fort ut at det ikke var like kult som jeg trodde. Så nå er en Kenwood KDCBT92SD på vei Her er litt info om spilleren: MOSFET 4 x 50Watt iPhone & Android kompatibel SD-HC kortleser Variable Farger Innebygd Parrot blåtann M/sms støtte MP3 / WMA / AAC files playback Folder name search without stopping audio-play CD-R / CD-RW compatible CD-Text display Rear Aux input Rear USB input iPod direct control (require optional KCA-IP101) 3 preouts (4V) Subwoofer output level control Dual zone source & volume control Bluetooth illumination System Q-ex Sound Excellence DSP 5 band graphical EQ Spectrum analyzer iPod EQ select mode Dual zone source & volume control RDS with Radio Text High-performance clean-reception K3I tuner 24 bit D/A converter Bluetooth handsfree calling Bluetooth audio profile Removable front panel Remote control included OEM steering wheel remote ready Har også sett hvilket anlegg som skal inn i bilen. Mer om det kan dere gruble litt på! ^^ Men det er høy kvalitet og plassbesparende som er to gode stikkord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Da sitter det ny spiller i bilen, og utrolig godt og få tilbake det Så da er det bare og spare litt, og kjøpe forsterker, bassere, og frontsett, så blir dette bra Her er også noen dårlige bilder av bilen, kjørelys+spredere park+ spredere Kommer nye hvite angel eyes etterhvert, er derfor parklysene går på 50% blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Så langt i vinter har jeg da fått kjøpt inn litt forskjellig, så langt er det: -Nye speil M3 E36 look -Ny Kenwood spiller -Nytt carbon emblem (Det jeg hadde sist ble stjålet da bilen sto på jobb) -Lamin X (svart film til lyktene) -Nye berkuler (må ikke byttes men blir gjort uansett siden jeg har hatt disse liggende) -Nye bremseklosser -Hvite Angeleyes - Ny chrome/svart Nyre Det jeg har igjen nå er -Klips til og fest bagasjelista -Dørstopper på sjåførsiden -Ny bryter til soltaket -toning av ruter -Lakkering av panser og bagasjeluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eide'n Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Grom bil! bare ikke sett på honda emblemet på bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Det ligger langt unna, har enda ikke funnet ut hva jeg skal med det ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Da har det da kommet noe, og noe som har ligget en stund, gleder meg mer og mer til sommeren, så jeg kan få på sommerfelger igjen! Er lenge siden jeg har oppdatert denne siden, så tenkte jeg fikk legge inn litt her nå. Nye speil kommer på Har fått inn ny spiller. Kenwood BT92SD Det kommer nytt carbon emblem til panseret og bagasjeluke Det er bestilt en ny nyre, men ikke kommet enda Og skal hente meg ny CSL luke om ca en ukes tid Har jo også de gode Vertini Hennessey felgene liggende klare Lyst til og lakke disse egentlig, noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Da har det kommet nye lister Sølv istede for Carbon folie lister Ble mye bedre syntes jeg Bilde kommer! Her er det da jeg kjøpte bilen Etter jeg brukte Carbon folie på de Og med nye i sølv Beklager dårlige mobilbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Da har jeg vært og hentet meg Carbon CSL luke til bilen Takk til MagnusHN her på forumet for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå