Henrik... Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Tøff film og ryddig kjøring hvor mye veier disse org kontra e36? så du kjørte greit fra den e36'n med 3 liter i, og den er jo letta. Riktignok bur i den som igjen veier litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Med en mer rutinert sjåfør, og bedre bremser, tror jeg den kunne klart ned mot 1.40 på tørr bane. Det tror jeg også, men synes du kjører veldig fint og ryddig likevel. Du bremser et stykke før meg, men med 20km/t høyere fart og dårligere bremser så overrasker vel ikke det. Virker også som du kløner litt i inngangen til enkelte svinger, men den største forskjellen fra min bil er når det får slædd. Der jeg gjør i buksa og det blir full forvirring ser jo du ut som du aldri har gjort annet enn å slædde. Noe som sikkert er tilfellet også. Eneste jeg ikke er enig i er sporet nedover angsten. Har ikke troa på å kjøre slik, da man likevel må bremse mer for neste sving. Ove Kvam sitt spor virket veldig fint der, men man er nok avhengig av abs for at det ikke skal bli for interessant.. Altså, stupe inn på innsiden og bremse mye lenger ned. Har slædda litt før, men Z3 er nok hakket verre å redde enn E30 tror jeg (?) Det er helt klart inngangen til sving jeg har mest å hente på. Jeg har ikke forsøkt så mye annet inn i angsten, så det kan godt hende det er mye å hente der. Bremsene er greie, men litt vanskelig å dosere. Det blir liksom full pupp alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Tøff film og ryddig kjøring hvor mye veier disse org kontra e36? så du kjørte greit fra den e36'n med 3 liter i, og den er jo letta. Riktignok bur i den som igjen veier litt da. Min veide 1170 kg hos biltilsynet. Den E36`n er vel Konghelle sin, og den kjørte jeg nok ikke greit i fra. Han dro innpå på noen steder, og jeg dro i fra noen steder. Morsom kniving. På strekka var kanskje min litt raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Tøff film og ryddig kjøring hvor mye veier disse org kontra e36? så du kjørte greit fra den e36'n med 3 liter i, og den er jo letta. Riktignok bur i den som igjen veier litt da. Min veide 1170 kg hos biltilsynet. Den E36`n er vel Konghelle sin, og den kjørte jeg nok ikke greit i fra. Han dro innpå på noen steder, og jeg dro i fra noen steder. Morsom kniving. På strekka var kanskje min litt raskere. med eller uten fører? ja, konghelle sin det. tenkte kun på sletta jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg husker riktig, men mener det var uten fører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 er den godkjent med s50 nå eller? corrado g60 skiver og 240 kalipere fra biltema og justere mer brems bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 ryddig bilkjøring dette her Går godt gjør det også! litt usikker på hvordan jeg selv skal takle angsten, må kjøre/se litt mer. (første helga på nye rud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Raymond, du må se å få skrudd litt på din egen du. Nå kommer jo Kjell Otto med samme resepten også, så vi blir flere som kan vingle rundt med for stor motor. Hadde vært utrolig moro å vært med å leke med dere, men er nok alt for mye som står igjen på min bil...... Skulle hatt mer tid.. Vi får se neste år. Men du er jo så glad i å mekke, så vi kan kanskje bytte biler....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 M3 OG Z4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå