martinsladde Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 øk bake rute til e34 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Jeg har i Troms. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsladde Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsladde Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Hei. Jeg har en rute fra E34 Touring. Er din knust eller er det mye rust rundt rammen? Du må skrive hvor du bor på en slik annonse. Dette er ikke deler som en sender med Posten. Jeg skal bortover mot Østlandet om ikke lenge. Og neste uke mot Bergen. Mulig at jeg kjører først fra Stavanger langs kysten mot Mjøsa. Og derfra direkte til Bergen. Da bor du kanskje ikke så langt fra min kjørerute. Ruten koster 800 kr. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsladde Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 bor like ved gardermoen ruta er knust av forige eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Du bor ikke langt ifra min planlagte kjørerute. Kanskje drar jeg denne helgen.? Jeg skal innom Hurdal, og kjører E6. Hvis det blir tur nå og du er interessert i min rute, kan du kanskje gi meg en sms på 92 22 65 44? Da kan vi avtale nærmere. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå