Ivanrogov Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 http://www.autofil.no/896802/vi-tester- ... g-paa-bane Bare jeg som synes hain kjører utrolig dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Jeg har faktisk reagert på dette selv. Denne testen er et eksempel på hvor lite seriøse tester autofil kommer med, det er jo bare tull og bullshit mesteparten mellom permene i det bladet. F10 M5 er en bil som får stormende jubel og masse lovord i det mest av bilpressen ute i verden, den vinner sammenlikningtester og gjør selv de mest erfarene bilskribenten måløse. Til og med Top Gear konstanterte at dette faktisk ER verdens beste bil, i beste sendetid. Samme med duellen mellom F11 X-drive og E-klasse 4 matic, der ble det omtalt som negativt at F11en ikke var like leken på snøen som E-klassen. En bil med sikrere kjøreegenskaper skal altså straffes for det i en test Men det kan vel ikke ventes mer av et blad hvor redaktøren er MB frelst, en skalla harrytass med så stort ego at han har tatt "Lord" som fornavn (som absolutt må "posere" i bladet med det lite pene utseende sitt i ALLE tester) og en fersking fra journalist skolen skal lage blad Og dette sier jeg ikke fordi jeg er sur for at de ikke lot en BMW vinne duellen, som Lord Arnstein Landsem (eller hva han het) sa vi BMW entusiaster var så "flinke" til. Til det så har vi BMW entusiaster en samlet europeeisk motorpresse bak oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Synst Autofil bladet har gått fra å vere kjedelig til og vere mer interessant jeg men...Nå digga jeg Gatebil Magazine ganske bra, men etter å ha begynt å lese mer Auto Motor & Sport så synst jeg Gatebil Mag bare blir tull. Jeg synst Tommy kjører bra med M5en i videoen, legge litt røyk. Men når han ikke klarte å klokke en bedre rundetid enn det ble klokka med E46M3 på E30-Meet som var i helga så ble jeg litt paff. Såg det var en som hadde klokka 1.45 med en E30 også...men så er jo E30 verdens beste bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå