Gå til innhold

Kristian's BMW E36 cab!


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har byttet både den slangen og oppsamleren :) så tviler på at det er feilen. byttet også toppdekselpakning, men mistenker at han som gjorde det for meg ikke var veldig flink... mekaniker på verksted dette altså.

Har ny toppdekslerpakning liggende til deg her :) sammen med resten av tingene du ikke fikk med deg når du hentet bilen :D

Ahaam, kan dette da være noe olje som ligger igjen hvis det sprutet litt før du bytta? For jeg tørket bort det jeg fikk til her for en ukes tid siden og det har jo ikke kommet tilbake noe. Så vet ikke om det kan være greia? Har også kjørt med den etter jeg tørka bort.

Da kan jeg evnt. kjøpe med den oppover igjen etter Tønsberg-turen så kan jeg bytte den når jeg kommer hjem? :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være no gammel olje, men jeg har vert veldig flink til å holde det rent der nede, så litt usikker på den :P

Its free :) du får alt som ligger her

Skjønnerskjønner :) Men da sjekker jeg det i samme slengen i helga, som sagt har jeg jo allerede en delemotor liggende, så hvis det bare er en slange ellerno kan jeg plukke av den :)

WOHO! Er nå så snill å du da ;) haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke vært så flink til å holde dere oppdatert som jeg egentlig skulle, MEN:

Nå er bilen levert på Sulland Auto for å sjekke hva som er problemet siden bilen ikke vil starte ved bruk av nøkkel (må tas på trill).

Hadde egentlig tenkt til å få hjelp av en kompis til å sjekke dette men endte opp med å sende bilen på verkstedet, da får jeg jo dokumentert at det er gjort så da blir det enda en kvittering i permen! Det er jo kjekt å ha :-)

Utenom dette har jeg funnet noen småting jeg skal fikse.

Bytte klips på alle lister på førerside samt dørpanel.

Bytte vindusmotor i begge dører i håp om at dette får vindu til å sprette opp og ned når jeg lukker/åpner døra.

Skaffe et ny framerste list på førerside siden den datt av når jeg var ute å kjørte (no idea hvor).

Ogsååå må jeg få 'ræva i gir' til å få tatt 4-hjulskontroll, godkjenne senkesett og eu-kontroll!

Det er planene fremover nå, så updates kommer når ting begynner å skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...