bmwgreg90 Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Du har jo svarte lister rundt vinduer, svart å grå er myyyye finare enn grå å chrome:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Ja liker av schnitzer veldig godt sjøl. Skal ta noen bilder av hekken i dag:) Ja du har kanskje rett i de at de passe bedre med svart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Da har eg fått lakk på vinga og montert den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Tok ett par nye bilder i dag med Kadetten min i bakgrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Pen bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goodlife Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Hva slags toning har du i rutene dine? Skal tone min E91 nå snart, og planlegger 20% men er redd for at dette kan bli for mørkt? Er ikke ute etter helt limo-toning heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 38 fremme og 20% bak da blei de ikkje alt for mørkt fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Skal du sote heilt fram? Og tenkte du 20% over alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Kjøpte meg nye Ac Schnitzer matter og lakkerte innforbi felgene i samme farge som bilen blei mye bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Nye Blackline lykter er bestilt inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Bilen fekk seg ein liten overhaling i dag Vasket og polert utvendigt har også tatt en fullstendig rens innvendig av vinduer , plastikk og setene har fått seg rens samt fargeresturering. Venter forsatt på blackline lykter som skal komme i posten snarest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Der kom blackline lyktene 1 mnd forseint, mye tull med posten.. Derfor er lyktene til salgs viewtopic.php?f=14&t=240946 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå