Glenglen Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Hehe, de ser litt små ut, men det ble absolutt tøft. Hva er original dekkdim på E90? Helt enig kunne nok spytta i en tomme til her men skikkelig gromt å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Hehe, kan være enig på det.. Sku vert litt lavere foran.. Men no vet ikke eg enda om felgene ryker ilag med m5en eller ikke, vurderer også og kjøpe et sett Gs hyper track sett før gatebil som er om bare 2 uker..... Men det får eg ta som det kommer vil eg tro. Tror eg går for 19 da eg synes 20 blir litt mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Damen din jobber vel ikke på mc'en på lagunen? Står en bil der som ligner på din. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Damen din jobber vel ikke på mc'en på lagunen? Står en bil der som ligner på din. Hehe Det gjør hun vettu.. Så står endel der ja, Hehe.. Hun sier du er endel i drive in og, hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Damen din jobber vel ikke på mc'en på lagunen? Står en bil der som ligner på din. Hehe Det gjør hun vettu.. Så står endel der ja, Hehe.. Hun sier du er endel i drive in og, hahaha Hehe. Hun sier det ja.. Hehe. Pleier å kjøpe is der når det er fint vær. Hehe. Også stille meg foran volvaten. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Hehe, men det er jo på stell det.. Fint og gli når det er god vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Synes det var perfekt størrelse på hjula, men mer senk skulle det vært. Er ikke fint med for store felger heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Det der så jo riktig så bra ut det. Og med riktig høyde hadde det rett og slett blitt litt hissigt. hehe... Her er jo min gamle med 18". Rett høyde så ser det ikke så smått ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Det der så jo riktig så bra ut det. Og med riktig høyde hadde det rett og slett blitt litt hissigt. hehe... Her er jo min gamle med 18". Rett høyde så ser det ikke så smått ut..... [ Bilde ] såg absolutt veldig bra ut den du fint med rødt men selger M5en no med schmidt hjulene ser det ut til.. så kommer ikke noe mere schmidt hjul på min E90 dessvere, men tror eg må finne noe 19 med tiden.. men fortsatt litt usikker på ka eg skal velge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 såg absolutt veldig bra ut den du fint med rødt men selger M5en no med schmidt hjulene ser det ut til.. så kommer ikke noe mere schmidt hjul på min E90 dessvere, men tror eg må finne noe 19 med tiden.. men fortsatt litt usikker på ka eg skal velge Du for bare hyle ut til meg eller Thomas viss du vil prøve noe. Vi har nå vertfal noen alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 såg absolutt veldig bra ut den du fint med rødt men selger M5en no med schmidt hjulene ser det ut til.. så kommer ikke noe mere schmidt hjul på min E90 dessvere, men tror eg må finne noe 19 med tiden.. men fortsatt litt usikker på ka eg skal velge Du for bare hyle ut til meg eller Thomas viss du vil prøve noe. Vi har nå vertfal noen alternativer. Ååå, strøkent .. Ser no Kem du er du kjørte forbi meg hin dagen når eg satt i E90en utenfor mcen på baksiden der .. Din er blitt ganske grom då med folieringen;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Felgene ble råe på bilen, men hadde vært kulere å solgt de til en kar i Skien?! *Hint hint* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Felgene ble råe på bilen, men hadde vært kulere å solgt de til en kar i Skien?! *Hint hint* Hehe, beklager men disse felgene ryker ilag med m5en på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå