SiohZ Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Skrevet Juli 20, 2012 har vært ute og koblet litt nå. syntes di så bra ut når jeg fikk blinkelysene også i funksjon.
SiohZ Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Skrevet Juli 20, 2012 vanskelig og få et ordentlig bilde av di lysene siden di er litt kraftige. skal se om jeg får tatt nye inne i en tunell eller noe. er jo lyst hele døgnet her oppe i tromsø :\
Duracell90 Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Utrolig fin bil du har der. Anbefaling til høyde på frontfanger fra veien den burde være? Sånn at man slipper å subbe i fartsklosser og dumper!?
SiohZ Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Skrevet Juli 21, 2012 takk takk, skal jobbe litt med div ekstra ting så den blir enda finere. -nye blinkers med svart bakgrunn -dobbel dim spiller med navi. Muligens oppgradering av høytalere får se. -sorte shadowline nyrer -subwoofer blir installert. -nye bmw emblem (carbon look) -Har bestilt time for lakking av frontfanger og bakfanger samt et sideskjørt som har noen riper som jeg ikke likte. tror også jeg skal ta panseret i samme slengen for det har endel steinsprang. Jeg har faktisk ikke rørt høyden på bilen, er rett og slett en orig m-sport. tror d enten er 20mm eller 30mm senk originalt.
SiohZ Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Skrevet Juli 21, 2012 her er noen bedre bilder av bilen og di nye lysene håper dere liker bildene
SiohZ Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Skrevet Juli 21, 2012 noen flere bilder fra siden og bak tar gjerne i mot tilbakemeldinger på utsene på bilen er inne på tanken og bytte felger til BBS CH no ala i d området. hadde kant felger på den forige bmwen jeg eide og tenkte jeg ville prøve en litt annen look denne gangen.
SiohZ Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 Da var det klart for og montere anlegg i bmwen. 2x10" sub i samme kasse prøvde tidligere og koble meg inn på forsterkeren som allerede lå i bilen min men fant den ikke i bagasjen som mange sa til meg at den gjorde. etter mye om og men fant jeg et adapter som jeg enkelt kunne koble meg inn på 6x9 orignal høytalerene som ligger i bagasje rommet. bilen min har forsåvidt NAVI + kassett + cd veksler. Adapteret generer altså signal til forsterker pluss remote til den. genialt! håper at dette går smertefritt at jeg ikke får noe støv\bass lag etc... wish me luck! her er noen bilder av adapteret.
SiohZ Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 skal legge ut install veiledning for dem som har problemer med dette, syntes selv det var litt vrient. får man fikk vite hva man skulle bruke håper dette hjelper folk som skal instalere anlegg i e46 touringen sin i framtiden da
SiohZ Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 da har jeg instalert anlegget ferdig i bmwen. ganske enkelt med det adapteret bare koblet med på + og - på høytalere bak. tilførte pluss og minus fra batteri og vist så fungerte det smart sak det der her er noen bilder: gikk selvfølgelig tom for strøm på tlf under installasjonen så fikk ikke noen montasje bilder!
SiohZ Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 her er noen bilder av led lys jeg har installert. har byttet ut på følgende plasser: taket alle plasser, skiltlys bak og i bagasjen så langt. tenkte jeg skulle få byttet ut på alle plasser innvendig i bilen. ved sparkeplate etc.. og et interiør bilde
SiohZ Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 noen som har erfaring med og bytte ut kasset\cd veksler med dobbel din spiller med GPS. har ryggesensorer og navi på bilen fra før av. og var intressert i og få alt dette til og fungere i etterkant.
Ofchrist Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Ser bra ut dette (Y) Har -04 m-tech touring selv så liker det jeg ser;) Hvor kjøpte du det adapteret til linjeutgangen? Har en 2x12 kicker kasse jeg tenkte å montere i min:)
SiohZ Skrevet August 17, 2012 Forfatter Skrevet August 17, 2012 kjøpte adapteret på bilstereo spesialisten i tromsø. man får sikkert kjøpt noe lignende på biltema etc.. men har ikke sjekket. har sett noen andre adaptere med bare innganger som + og - fra høytalerene, som ikke genererer remote, som man f.eks kan hente ut i fra baklykten, men synes selv det var litt spinkelt. når du skal instalere forsterker og har samme oppsett som meg da, så er den en egen luke framfor reserve hjulet som er genial til og feste adapteret og skjule alt av koblinger. forsterkeren festet jeg under selve gulvplaten og hente pluss og minus fra batteriet bak, borret meg rett og slett hull igjennom plasten slik at alt ble skjult og ligger under gulvplaten. eneste som vises av kabler er kablene som går til subwoofer som ligger bak kassen skal kjøpe meg mellomtone og montere i døren framme, har kun diskant og frontsett, var noe som manglet i lyden. :\ skal også få montert inn noen nye diskanter og frontsett fra alpine for og virkelig få fram lyden men subben fungerte UTMERKET virkelig og anbefale dette adapteret til andre
SiohZ Skrevet August 17, 2012 Forfatter Skrevet August 17, 2012 Ofchrist : vet du hvordan man kan bygge om fra kasett\cd veksler til og få skjerm med gps ? er litt bekymret for rygge sensorene, hørte med bilstereo spesialisten og han mente det var vanskelig og få til. i tillegg mente di at d ikke er mulig og flytte viftestyringen ned der hvor jeg har et oppbevaringsrom nå. finner det litt vanskelig og tro når andre bmwer har samme løsning som det jeg har. Må man bygge om noe? vet du ? noen som vet ?
SiohZ Skrevet August 17, 2012 Forfatter Skrevet August 17, 2012 siden jeg ikke er så veldig flink og forklare ting viser jeg det på bilde til dere så dere forstår hva jeg mener. denne skal flyttes ned der hvor pilene viser. og jeg skal ha dobbel din skjerm\spiller med gps. har vært og sett litt på nettet etter spillere. og funnet noen men har avventet med og bestille før jeg vet at alt passer og at det ikke minst fungerer i etterkant. er jo navi på bilen fra før av. vil dette fungere? bare og plugge inn så fungere det? trenger virkelig hjelp med dette, fra noen som har gjort lignende før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå