M-tech02 Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 skal ikke være noe problem å flytte ned varmereg har selv bare prøve montert det der nede på min... her er en link til montering av 2din )
M-tech02 Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 forresten har en alpine komponent sett til salgs om du er interressert? type r pro om jeg ikke husker feil. 6,5"
SiohZ Skrevet August 17, 2012 Forfatter Skrevet August 17, 2012 post ut et bilde og hva du skal ha for settet da
M-tech02 Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 har ikke bilde nå må få tatt... hadde egentli solgt det mn har enda ikke fådd pengene pluss han som skulle ha det har flyttet men eksen hannes som har det montert i bilen er her enda så skal dra å hente det... er nesten ikke brukt.... blir ikke over hallpris av ny... ca 1000kr
M-tech02 Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 men de passa ikke rett i biln din.. derfør e ska sell de...kjøpt alpine type x ref 5,25" istede førr å kunn pakk da rett inn
SiohZ Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 hmm mest lyst på høytalere som passer rett inn, men er det et frontsett? d som ligger ved sparkeplaten?
SiohZ Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 har lyst og ettermontere mellom tone i døren framme, men trengs det? Vil man klare og få god og fin lyd ved et frontsett og diskant? jeg har ikke så mye peiling på anlegg at det gjør noe, tar gjerne imot tilbakemeld evt forslag til hva jeg kan gjøre.
SiohZ Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 hei. da var det på tide med en stor update fått gjort endel med bilen nå denne helgen. fått lakket opp front og bakfanger da disse var ripete og stygg. her er noen bilder:
SiohZ Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 her er noen flere bilder under installasjonen. fant ut at jeg ville ha svarte nyrer i stedet for crom. angret ikke et sekund på at jeg kjøpte disse, ene blinkelyset i front var knekt og stygg. så monterte 2 nye. manglet også en innerskjerm som jeg fikk på bilen i samme slengen. meget fornøyd med en meget produktiv lørdagskvell
SiohZ Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 her er noen flere bilder bakfangeren var så blank og fin at den fungerte som et speil
SiohZ Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Her er noen slutt bilder, må bare si at jeg ble MEGET fornøyd med resultatet Før: Etter:
SiohZ Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 er jo UMULIG og få tatt bilder av di LED angeleyes, blir for skarptlys, noen som vet hvordan jeg kan ta bilder slik at det vises ?
SiohZ Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 vil også si at når vi instalerte front og bakfanger blei alt av plastikk tatt med, luftekanaler osv. alt slik at det blei som originalt:)
SiohZ Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 har fått gjort en par småting med bmwen siden sist. byttet ut alt av belysning i interiør til LED pærer, syntes det var et skrekkelig dårlig ryggelys så byttet dette også med LED pærer med linse slik at lyset blir ekstra sterkt, dette anbefaler jeg alle og gjøre. er dagslys når jeg rygger. Bilen bruker litt olje, noe jeg synes er rart, er ikke mye ca 4dl på 15000km. Aldri vært borti bmwer som bruker olje så dette er vell den første. er dette normalt? Veihusventilasjonen har jeg også fått byttet da jeg tror at dette er årsaken til oljeforbruket. Nå skal det sies at jeg kjøre på Castrol 0w30 olje som er meget tynn, men den smører desto bedre. Skal til helgen få lagt om til vinterdekk da det skal bli temmelig kaldt her oppe i nord, kan hende jeg setter på "vinter" frontfangeren da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå