svampen Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 etter jeg har montert alt så funker ikke og se hvor fort jeg kjører kan det være feil med hele greia og at jeg må kjøpe ny eller kan det være en kabel et sted ? så at det var en blå aktig kabel som ikke var festa så festet den i denne boksen på bilde men etter jeg festa den lyser airbag lyset på speedometre . kan noen si hva den boksen er ? er det airbag eller noe ? har prøvd og Google litt men finner ikke det akkurat samme problemet som jeg har noen som vet ?? (er den som det står 31 på)
svampen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 ingen som vet ? hadde vært greit og se hvor fort jeg kjører....
FredrikWake Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Mener at airbaglampa begynner å lyse hvis du demonterer speedometer/hjerne uten å koble fra batteriet først. Ikke anelse om hva speedometerfeilen kan være da.. Ble det sånn plutselig?
svampen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 hadde batteriet av når jeg tok ut dashborde og har hatt ute speedometre også blei det sånn etter på
svampen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 ingen som vet ? kan det være probleme og bytte denne sensoren ? http://www.bmwpartsweb.com/BMW-Parts/Di ... A6278.aspx noen ganger når jeg har kjørt tidligere har jeg kjørt i samme fart og farta på speedometre hoppa litt men så kommet tilbake er forresten e36 92 mod
svampen Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 kan det hjelpe at lysa lyser svært svakt fra 160 til 220 km og på 220 lyser det så og si ikke. lyser også svakt fra 0 til 3 omdreininger ?
svampen Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 ingen som har vært borti dette ? har litt bilder har funnet en kabel som ikke står i kan den ha detti ut ? eller har den bare ligget bak i klysen med kabler ?? har også vært under bilen i dag og prøvd og "vaska" sensoren men det hjalp ikke akurat.. Denne kabelen slik lyser det kan det grønnet relet være årsaken ? men trur det er til noe helt annet. har sjekka alle sikringene og ingen er brent.
svampen Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 har fått nytt speedometer i dag og montert det men kan fremdeles ikke se hvor fort jeg kjører! men nå funker alle lysa på speedometre da kan det være følern bak som må byttes ??
ZhilleN Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Den kontakta bak speedoen har en vippfunskjon, vis du ikke for denne inn ordentlig, så skjer dette, hadde samme problem, bytte den vippfunksjonen så den sitter ordentlig i kontakten, prøv det
svampen Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 var ute og prøvde nå klemte kontaktene onklig inn men var det samme fremdeles det samme at det ikke funka forbanna søppel... eller kjøpte du nye av selve vipp greine ?
ZhilleN Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Jeg kjøpte den vippefunksjonen ja, den var ødelagt på min, etter det ble fikset funket speedoen som den skulle, det som skjedde med min, var at km/t nåla var på null hele tiden, plutselig spratt den opp på riktig igjen, også kuttta hele speedoen igjen på grunn av dårlig kontakt.
svampen Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 mhm trur ikke det er det som er problemet det er helt dødt når jeg prøver og kjøre bortover har prøvd og trykke den inn og.. kan det være sikring hvem nr er det isåfall har sett litt på di forskjellige sikringene men ingen sikringer er brent heler. men trur det heler kan være sensoren bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå