FrankRuben Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Hei! Ser mange tråder som spørr om letteste måten å få AUX ingang på original buisness spiller(jeg har kassett) på E39, men ingen som har "samme" som meg. Så mye som jeg har sett vertfall. Uansett, som de andre trådene vil jeg også ha den letteste og mest økoniske måten! Jeg har nettopp kjøpt meg et par 12" dynabel subber i kasse som jeg skal installere i bilen(mekker forsterker senere), men innen da tenkte jeg å ha et par ting i orden, først og fremst AUX inngang på anlegget. Jeg har en CD-veksler(6stk), og har lest noen neve at det kan bli brukt, men ingen har utvidet noe mer enn at det går, så er egentlig denne metoden jeg er litt interessert i å bruke! Om det finnes andre og økonomiske måter så share! I tillegg, det går å koble forsterker(med subbene) til orginal buisness vell? eller må jeg har ny spiller og ramme uansett? For mer info så er det bare å spørre, skal svare så godt jeg kan! ///Frank Ruben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 viewtopic.php?f=10&t=203723 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankRuben Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=203723 Den sier jeg skal klippe 3 ledninger? men Jack'en har jo 2 kobliger? Hva med den 3 da? og hvem av de 2 som skal kobler på jack'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Jack har alltid tre tilkoblinger om det er stereo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankRuben Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Jack har alltid tre tilkoblinger om det er stereo. Aha! Samme hvem som kobles på hvilke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Nei, men er heller ikke farlig å prøve seg frem. Jord på jord, venstre kanal på venstre kanal og høyre kanal på høyre kanal. Jord er somregel hvit/ufarget, mens de andre ofte er sort/rød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankRuben Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 http://www.ebay.com/itm/Boss-CE2200M-Mo ... 2199wt_976 denne sammen med 2 stk 12" dynabel element(400w RMS), vil det gå an å koble på orginal spiller? Liker orginal looken og ser helst å beholde den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå