Fhaugland Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Hallo Jeg lurer på å kjøpe denne ombygde, men ikkje godkjente 318is Lurer på om det er noen her på bimmers som har kjennskap om denne denne bilen. Siden den er spesiel så tenkte jeg om den kansje har vært slått opp her inne. Bilforhandler som selger bilen sier at eiger av bilen har bygget den hos SSP, men han har ingen papirer på bilen så jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Vet ikkje om det er mulig å få den godkjent som M3 heller Noen her som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Det skal være en byggetråd her inne på den bilen mener han hadde bruker navn sanmiguel eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Dæmann for ein rå e36 da minus lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Selger av bilen er også registrert her, under nicket jonr-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Tråd om bilen: viewtopic.php?f=11&t=84065&hilit=e36+widebody Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Hvis ikke biltilsynet (statens vegvesen) er blitt informert om ombyggingen til "M3" på forhånd, og den i tillegg er breddet osv osv, så tror jeg du ALDRI klarer å få den godkjent ombygd.... Men kuuult breddekit er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Er som regel en grunn til at den ikke er godkjent allerede.Blir vel litt ekstra jobb,uten alle pappirer.. + breddinga kanskje. Usikker hvordan dem stiller seg til den breddinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fhaugland Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Då er jeg eiger av denne bilen. Fikk den billig så det var verdt å ta sjangsen. Så gjenstår det å se om jeg kan få bilen godkjent ombygd, selv om det sikkert er liten mulighet for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå