Jørgen Lie Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Skrevet Juli 24, 2012 Tja, sensorer som er viktig er vel sensorer for tenning. Hadde PFL-ledningsnett først, med følere på kassa. Prøvde flere forskjellige der, og ohma alle med tall innen for + / - verdi.. Nå har jeg FL-ledningsnett, og har henta brakett, triggerhjul og triggersensor fra bil som startet og gikk.. Tempføleren på termostathus har jeg ohm`a ---> OK.. Samt prøvd en annen tempføler. Noe stort mere sensorer/følere enn det som skal spille inn på hvordan motor går vet jeg ikke om..
handsome Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Vakuum lekkasje? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Jørgen Lie Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Skrevet Juli 24, 2012 Vacuumlekasje er sjekket mange ganger.. Både testing av slanger og med startgass.. Har prøvd og målt LMM slik som beskrevet tidligere i tråden her, og den gir riktige verdier på spenning (5V), og vekslende verdi etter hvor spjeldet står.
martinwenberg Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Kan ikke du bare utelukke 1 ting til da? Altså TPS Synes jo det er rart at 1-3-5 er tørre, og vilt derfor ikke nevnt tps av den grunn. Men siden den kutter. Tar 10 min med multimeter for å sjekke om du har kontakt i ledningsnettet. Og for andre som ikke har lest tråden min angående dette. Jeg hadde akkurat samme problem som Jørgen. Fant ikke ut hva som var feilen. Røska ut ledningsnettet å åpna alle strømper. Var ei ledning som var brent og den gikk til tps ( Jord ). Lodda i ny ledning og jeg hadde turtall. Puttra ikke eller smalt osv
Jørgen Lie Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 TPS er sjekket og utelukket både med bruk av 4 forskjellige ledningsnett og ved å ta av ledningen mens den går (ingen forskjell) og mener Larsinnj målte den da vi holdt på her sist runde.. 1-3-5 er ikke tørre mere, siden jeg har skiftet til et ledningsnett som ikke hadde brente ledninger..
martinwenberg Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 TPS er sjekket og utelukket både med bruk av 4 forskjellige ledningsnett og ved å ta av ledningen mens den går (ingen forskjell) og mener Larsinnj målte den da vi holdt på her sist runde.. 1-3-5 er ikke tørre mere, siden jeg har skiftet til et ledningsnett som ikke hadde brente ledninger.. Okei, godt å høre det da Jeg er desverre tom for idèer nå..
minigris Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Løfter denne igjen med noen oppdateringer! Har fått bilen opp på mere turtall ved å ta av LMM-kontakt. Men fremdeles ikke bra! Når bilen går, å jeg napper av tempføleren på vannet (blå) så går den høyt på tomgang, men kan også gi mye mere gass/turtall kjappere. Men hjalp ikke å bytte føler.... Har også prøvd å skifte LMM, dyser, innsug og trykksregulator. Målte ladinga til 13.3V og det skal jo i grun være nok strøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå