MagnusHN Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Har ikke så veldig peiling på motorer og hva ting heter.... haha Man lærer så lenge man lever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Da har jeg fått på ny reim og flashet hjernen. Første turen merker jeg at den drar helt sykt mye bedre i fra bånn enn den gjorde før! Går generelt bedre over hele registeret Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Da var man hjemme etter GS-treffet! Kjempetreff med mange hyggelige folk og mye bra biler Begynner å bli veldig høy standard på disse treffene nå. Ble veldig overrasket da navnet mitt ble ropt opp og bilen ble premiert for beste E46, og det var meget moro! Selv om det var regn og kaldt var det overraskende mange som møtte opp, gleder meg allerede til neste år Her er noen bilder: Var så heldig at Egil Håskjold knipset noen bilder etter treffet Hadde også med en egen fotograf i fra Gjøvik http://www.ajracingphotography.com/ Og til slutt en stolt eier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Fikk tatt et par bilder av bilen din jeg også Nydelig bil og vel fortjent pokal! IMG_1490 by matsrh, on Flickr IMG_1484 by matsrh, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Se der ja! Om flere har bilder av bilen er det bare å legge de ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Vil bare gratulere med pokal, vel fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Gratulerer Magnus strøken 3er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Nydelig vogn, Magnus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Tommel opp for et mesterverk av en bil Magnus! Så helt pervers ut der den sto i gresset ved festningen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Gratulerer! og forresten grom bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Er så koslig å gå inn på tråden din Magnus, for det første som møter en er det bildet av motoren. Er så ... pent! Rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Takk alle sammen Noen som ser noe nytt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Lekkert calipperen gull? Om det ikke skulle være det som var nytt, så må jeg si det var ganske fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå