Mirage Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Jeg lurer på hva slags muligheter som finnes på denne motoren. Noen som har tips??? Har forstått det sånn at den kan chipes opp ca 20 gamp, finnes det andre alternativer som ikke krever å sende bilen til Tyskland og betale drøye summer??? Hva med drivverk og sånne ting på bilen??? Noen som vet hvor mye krefter det biler tåler uten justeringer??? Har lyst å stive opp også... takk for svar
D.Toft Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 letteste er å bytte motor til 2.5 eller 2.8 stive den opp med coilovers og tårnlager fremme
Mirage Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 er ganske grønn... men har tilgang på en del verktøy... hvor stress er det å bytte motor, mener du a??? Har lyst på mere skyv, mener bilen i seg selv er så grom at det fortjener det, hehe.. har gått 180, min da.. klukker vakkert ass skulle tro det gikk an å hente plenty fra den... så et amerikansk tuneverksted som jeg oppfatta kunne justere akkurat denne motoren kraftig... men finner det ikke andre steder og det er dyrt.....
Mirage Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 http://www.esstuning.com/products/M54B2 ... 2%29-.html
D.Toft Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 billigste er å bytte motor, skal du trimme uten turbo og kompressor kan du regne CA 1000kr pr hest..
Hauso Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Bare la vær, la den være som den er, får ALDRI igjen det du evt legger i det. Kjøp deg heller en bil med en motor som er sprek nok;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå