Gå til innhold

e28 525-535 SELGES!


sondreh
 Share

Anbefalte innlegg

Dere er gode på E28 der ute på Hemne :wink: Det er ikke denne bilen som tidligere har gått med turbomotor?

Helland må vel hjelpe deg med pussing av bakstilling siden du hjelper ham med gulvlegging? Hehe :wink:

Er vel snart over 20 E28er her nå! :shock: Godt å ha E30, som det er mindre av OG som er penere! 8):rompe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gode på E28 der ute på Hemne :wink: Det er ikke denne bilen som tidligere har gått med turbomotor?

Helland må vel hjelpe deg med pussing av bakstilling siden du hjelper ham med gulvlegging? Hehe :wink:

Er vel snart over 20 E28er her nå! :shock: Godt å ha E30, som det er mindre av OG som er penere! 8):rompe:

e30, som er mindre pen mener du ? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det gjort litt idag også :) Skiftet dørtrekk, radiator, samt fjernet defa'en og motorvarmeren.

Dørtrekkene trengte litt shining før de skulle inn i bilen, så gikk over de med "Turtle wax Extreme nano-tech textile clean"

Før behandling:

mav71g.jpg

Var noe pappa hadde liggende så var litt usikker på om det kom til å funke :?:

2n8y1yp.jpg

Sprayet det først godt utover stoffet, for så å skrubbe det godt inn helt til stoffet var fri for skum. Egentlig ganske lett, men tok litt tid siden trekkene har stått nedstøvet en stund.

2q8dppk.jpg

Ser kanskje ikke resultatet så veldig godt, men det ble mye bedre enn hva jeg hadde forventet :) så fra med anbefaler jeg produktet, men jeg hadde ingen krevende flekker e.l. så det var mest for å shine opp.

258uset.jpg

Ferdig montert og klar til bruk :D

2ntyerk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stoffet der funker faktisk jævla bra!

Brukte det selv på et taktrekk som var MEGET stygt og skittent, og det ble nesten som nytt !

Noen som vet om disse dørtrekka var standard på 518? e.l? mener jeg kun har sett de montert på 518...

Mye penere ble det iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stoffet der funker faktisk jævla bra!

Brukte det selv på et taktrekk som var MEGET stygt og skittent, og det ble nesten som nytt !

Noen som vet om disse dørtrekka var standard på 518? e.l? mener jeg kun har sett de montert på 518...

Mye penere ble det iallefall! :)

Syntes disse ble mye penere enn de hjemmelaga "skytrekkene" forige eier hadde :)

Blir vel montering av nytt dashbord så snart jeg får plukket det gamle av delebilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...