Tommy Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Er det noen som vet hvordan man får fjernet nakkestøttene bak i en E36 coupe. Tenker da på å få ot armene som de sitter på, som går inn i hattehylla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Er ikke disse samme patent som E39? Bare dra rett opp med litt makt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 HVIS jeg husker riktig,kan dem dras rett opp eller så tror jeg det satt splinter under bak sete ryggen.Da får du med stanga også,da kan du ta av stanga på nakkestøttene på den måten også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 For å si det sånn,stengene sitter fast under i splinter som må tas bort.Så er det bare å ta dem av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Hvordan kommer jeg til splintene, klarer ikke å se noe under hattehyllen i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Beklager Tommy for sent svar. Du legger ned sete ryggen å putene på hver side,så ser du en plast list litt brei,som går fra ene siden til andre siden,sitter fast med plas klips,ta denne bort,også vipper du hatthylla litt opp å kikker i mellom,akkurat der nakkestøttene sitter,så ser du splinten som låser stålarmene til nakkeputene. Beklager for litt dårlig forklart,skulle gjerne tatt bilder.Men dårlig kamera,men kan sikkert ordne i morgen,hvis du ikke får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Flott, da skal jeg nok få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå